וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבה: "מנצ'סטר יונייטד לא מוציאה ממאטה את המיטב"

קשר מנצ'סטר סיטי חושב שמויס צריך לתפקד את חברו מאחורי החלוץ: "המצב לא פשוט כי הקבוצה שלו לא משחקת כ"כ טוב"

שחקני ולנסיה בשנת 2010, דויד סילבה, חואן מאטה. AP
חברים טובים. מאטה וסילבה בימי ולנסיה/AP

מנצ'סטר יונייטד אמנם הגיבה לתבוסה הביתית לליברפול עם שני ניצחונות, 0:3 על אולימפיאקוס ו-0:2 על ווסטהאם, אבל גם שניהם לא מטשטשים את העובדה שהשדים האדומים נמצאים בעיצומה של עונה עגומה. אחת מהביקורות הקבועות של הפרשנים מאז ינואר נוגעת לתפקוד של חואן מאטה, שהגיע באמצע העונה מצ'לסי תמורת 37 מיליון ליש"ט ומשחק בדרך כלל באגפים ולא במרכז.

מחר (שלישי, 21:45, ספורט1 וספורט1 HD) יונייטד תארח את מנצ'סטר סיטי ועל המגרש מאטה יפגוש חבר טוב וקרוב, דויד סילבה איתו הוא שיתף פעולה בוולנסיה ובנבחרת ספרד. שחקנה של סיטי אמר: "חואן נמצא במצב לא פשוט כי הקבוצה שלו לא משחקת כל כך טוב. היא לא מצליחה להוציא ממנו את המיטב. אבל הוא שחקן מאוד מוכשר והוא עוד יראה את זה. חואן לא קיבל דקות בצ'לסי והמעבר ליונייטד היה טוב עבורו. אנחנו חברים טובים ונפגשנו לא מזמן לארוחת ערב עם המשפחה שלו. הוא יודע שבכל דבר שהוא צריך, הוא יכול לפנות אלי".

דארן פלטשר התייחס בעצמו למאטה ובראיון לערוץ הטלוויזיה של השדים האדומים אמר בעקבות המשחק נגד ווסטהאם: "העמדה הטבעית של חואן היא מאחורי החלוץ, שם הוא אוהב לשחק. חלק מהנגיעות שלו במשחק היו פנטסטיות. הוא עשה תנועה נהדרת וכשיש לפניו שחקן כמו ויין רוני, כולם מרוויחים. זה מה שאנשים רוצים לראות ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully