וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: הקרב על המקום החמישי באילת

23.3.2014 / 19:22

הקבוצה של קטש תארח את נס ציונה ותנסה לשפר עמדות לפני הפלייאוף. חולון, עם חסין, תצא להרצליה (19:45, 5+ לייב)

מולי קצורין מאמן פרנקפורט. Martin Rose, GettyImages
עדיין מחפש ניצחון ראשון עם הרצליה מאז הקאמבק. קצורין/GettyImages, Martin Rose

המחזור ה-24, והשני בפלייאוף התחתון, יגיע לסיומו מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. בקרב על המקום החמישי תארח הפועל אילת, שנמצאת בכושר נהדר, את עירוני נס ציונה המוכשרת, כשניצחון של הקבוצה הדרומית יבטיח כמעט סופית את מקומה (0:2 לאילת בעונה הסדירה). בני הרצליה, שעדיין לא ניצחה תחת מולי קצורין, תנסה להתחיל להתרומם כשתארח בביתה את הפועל חולון, עם אלעד חסין בהופעת בכורה על הקווים, במקומו של ליאור ליובין המתפטר (1:1 בין הקבוצות בעונה הסדירה).

שחקן עירוני נס ציונה טיילר האניקאט מטביע באולסטאר. דייב בוימוביץ'
נס ציונה צריכה אותו לוהט. האניקאט/דייב בוימוביץ'

הפועל אילת - עירוני נס ציונה (19:30, פריצות ב-5+ לייב)

הקבוצה של עודד קטש נמצאת במומנטום נהדר לאחרונה, כשניצחה שישה משבעת משחקיה האחרונים, כשהיחידה שניצחה אותה הייתה מכבי תל אביב. באילת רוצים לסיים במקום החמישי, כשהם מאמינים ביכולתם לנצח ברבע גמר הפלייאוף גם ללא יתרון הביתיות, ויודעים שאם ינצחו את עירוני נס ציונה בפעם השלישית העונה, יפתחו פער גדול מאוד על יריבתם במלחמה על מקום זה. בקבוצה ינסו לעצור את טיילר האניקאט, כפי שעשו במשחק האחרון בין הצדדים, כשהם מציינים שהמפתח להצלחות בתקופה האחרונה היא היכולת ההגנתית.

בנס ציונה פתחו את הפלייאוף התחתון עם ניצחון ביתי חשוב על בני הרצליה, ופתחו פער על הפועל חולון שמדורגת במקום השביעי בטבלה. בעולה החדשה רוצים להגיע לרבע גמר הפלייאוף בכושר הטוב ביותר וללא פציעות, כשאם יצליחו לסיים במקום החמישי, יראו בזה הישג מצוין. בצוות המקצועי יודעים שהתקשו העונה נגד אילת בעיקר בשל שני משחקים מפוזרים, ואחד המפתחות החשובים לניצחון יהיה לשמור על הכדור ולהימנע ממספר רב של איבודי כדור.

המספר הנוסף

2 - קבוצות העונה לא הפסידו לעירוני נס ציונה - הפועל אילת ומכבי ראשון לציון.

3 - פעמים העונה מסר מאיר טפירו מספר דו ספרתי של אסיסטים, היחיד בליגה שעשה זאת יותר מפעמיים.

9 - נקודות בממוצע ליובל נעימי בשלושת המחזורים האחרונים, לאחר שרשם 4 נקודות בממוצע בחמשת משחקיו הראשונים.

יעמוד למבחן: טיילר האניקאט. במפגש האחרון נגד אילת, רשם הפורוורד המוכשר משחק לא טוב, ואם בנס ציונה רוצים להפתיע בחוץ, הם יצטרכו אותו בכושר טוב בהרבה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל אילת יובל נעימי. ברני ארדוב
אילת רוצה את המקום החמישי. נעימי/ברני ארדוב

בני הרצליה - הפועל חולון (19:45, 5+ לייב)

שני המשחקים הראשונים של מולי קצורין בבני הרצליה היו רחוקים מלהיות משביעי רצון, כשבקבוצה רשמו ניצחון אחד מאז פתיחת הסיבוב השני. בהרצליה יודעים שכל עוד שמכבי אשדוד לא מצליחה לנצח, והמרחק מהמקום האחרון נשמר על שני משחקים, מצבם עדיין לא קריטי, אך לא יוכלו לבנות על הנפילות של אשדוד לזמן רב. בקבוצה יודעים שעליהם לקבל תרומה גדולה יותר מהשחקנים הישראלים והזרים שלא מצליחים לשמור על אחידות ברמתם לאורך זמן העונה.

התבוסה הקשה למכבי ראשון לציון בפתיחת הפלייאוף התחתון הובילו את ליאור ליובין להתפטר מהפועל חולון, ואת מקומו תפס עוזר המאמן אלעד חסין. בקבוצה לא התכוונו לפטר את המאמן, אך לא היו מרוצים מהאופי התבוסתני שהפגינו השחקנים בכמה משחקים תחתיוץ בחולון מקווים כי יוכלו להתגבר על הטראומה של עזיבת המאמן במשחק החשוב נגד הרצליה, שהפסד בו עלול לעלות להם במקום השביעי, בדרך אולי למפגש חסר סיכוי עם מכבי תל אביב ברבע גמר הפלייאוף. לורנס באוורס, שלא שיחק נגד ראשון לציון, נמצא בספק להתמודדות.

המספר הנוסף

5 - נקודות בממוצע לסטנלי בורל בשני המחזורים האחרונים, לאחר שבארבעת משחקיו הראשונים רשם 18.5 נקודות בממוצע.

9 - ממשחקי הפועל חולון העונה נגמרו בהפרשים של 15 נקודות ומעלה.

11 - הפסדים ב-12 המשחקים האחרונים לבני הרצליה.

יעמוד למבחן: אלעד חסין. עוזר המאמן של חולון בשלוש העונות האחרונות יקבל את ההזדמנות להצעיד את הקבוצה עד לסיום העונה, ויצטרך לייצב את המערכת כבר במשחק הבכורה שלו.

מאמן מכבי חיפה אלעד חסין. קובי אליהו
קיבל הזדמנות להציל את הקבוצה. חסין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully