וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורחב שימוש השופטים במוניטורים במהלך משחקים

פורסמו התנאים בהם שופטים יוכלו להיעזר במסך ההילוכים החוזרים ברגעים מעוררי מחלוקת. השימוש: כבר בפלייאוף הנוכחי

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב עם שופט הכדורסל ארז גוריון. ברני ארדוב
פחות עצבים, יותר טכנולוגיה. בלאט וגוריון/ברני ארדוב

הכדורסל הישראלי ממשיך במגמת שילוב הטכנולוגיה במשחק. לבקשת מנהלת הליגה, דנה בימים האחרונים הוועדה המקצועית של איגוד השופטים והחליטה להרחיב את השימוש במוניטור החל משלב הפלייאוף, בו המנהלת תעמיד לרשות השופטים מוניטורים בכל המשחקים.

בין היתר יוכלו השופטים לבדוק במסך ההילוכים החוזרים במקרים הבאים, שאינם בטווח הזמן של שתי הדקות האחרונות של סיום המשחק או אחד הרבעים: אם השופטים אינם בטוחים לגבי סיום שעון ה-24 לפני או אחרי שחרור כדור מהיד לזריקה לסל; אם השופטים אינם בטוחים על מי נעשתה עבירה בזמן זריקה ומי השחקן שצריך לזרוק את זריקות העונשין; אם הייתה תגרה במגרש והשופטים צריכים לזהות את מי שהיו מעורבים בה; הייתה תקלה בלוח התוצאות, בשעון המשחק או בשעון ה-24; כדי לקבוע אם קליעה הייתה מחוץ לקשת או לא.

כמו כן יוכלו השופטים לבדוק בסיום כל רבע או הארכה אם במקרה של סל שנקלע עם הבאזר הכדור עזב את היד לפני הבאזר, האם הקליעה היא מ-2 נקודות או 3 נקודות, האם תם שעון ה-24 לפני שהכדור שוחרר מהיד או אם הזורק יצא מגבולות המגרש בזמן זריקה. בשתי הדקות האחרונות בסיום משחק או בסיום הארכה יוכלו השופטים לבדוק מאיזה שחקן הכדור יצא לחוץ, האם הייתה חסימה מעל גובה הטבעת או הפרעה למעוף הכדור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully