וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פוטרו ככל הנראה גמר את העונה וייאלץ לעבור ניתוח

הארגנטינאי המדורג 8 בעולם סובל מכאבים בפרק כף ידו הימני ויושבת לתקופה שבין 8 ל-10 חודשים. מנהלו: "זה עוד לא סופי"

הטניסאי הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו. GettyImages
מכה קשה לקריירה. דל פוטרו/GettyImages

24 השעות האחרונות לא היו פשוטות עבור חואן מרטין דל פוטרו, ונראה שהשנה כולה לא עומדת להיות קלה עבורו. אתמול נודע כי הארגנטינאי ככל הנראה ייאלץ לעבור ניתוח בפרק כף ידו הימנית, מה שיוביל לכך שהוא למעשה גמר את העונה ולא יוכל לשחק טניס בשנת 2014. על פי רוב, ההחלמה מניתוח שכזה עבור שחקן טניס עומדת על תקופה שבין שמונה לעשרה חודשים, מכה רצינית עבור דל פוטרו.

למרות הבשורות הקשות, במחנה של דל פוטרו מנסים לשמור על אופטימיות, ולא פוסלים אפשרות שהוא עוד ישוב למגרשים כבר העונה. "הניתוח ככל הנראה יקרה, אך זה עדיין לא הוחלט סופית", אמר המנהל של הטניסאי. "חואן מרטין יילך קודם להיבדק אצל דוקטור ברגר מאיו לדון איתו על המצב. כשתהיה החלטה רשמית, נודיע לכולם על כך".

דל פוטרו כזכור נהנה מעונת שיא ב-2013, במהלכה הצליח להתברג בחמישייה הראשונה בעולם. את העונה הנוכחית הוא פתח עם זכייה בטורניר בסידני, אך הודח בסיבוב השני של אליפות אוסטרליה, בין השאר בגלל מצב פרק כף היד המדובר. דל פוטרו נאלץ לפרוש מטורניר דואבי בעקבות הפציעה, והתדרדר אל המקום השמיני בעולם בו הוא מדורג כרגע, דירוג שכמובן צפוי להיעלם עם היעדרותו מהמגרשים.

חואן מרטין דל פוטרו זוכה בטורניר סידני. Brendon Thorne, GettyImages
את השנה הוא דווקא פתח טוב. דל פוטרו עם הגביע בסידני/GettyImages, Brendon Thorne

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully