וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 1:1 בין מונאקו לליל, סנט אטיין ניצחה את סושו 1:3

הקבוצה מהנסיכות מפגרת ב-10 נקודות אחרי המוליכה פ.ס.ז'. הירוקים לא מוותרים במאבק על המקום השלישי. גנגאן-ליון 1:0

המחזור ה-30 בליגה הצרפתית הסתיים הערב (ראשון) עם משחק צמרת מרתק בין מונאקו לליל שנגמר ב-1:1 מאכזב עבור שתיהן. בעקבות התוצאה הפער בין השנייה בטבלה מונאקו לבין המוליכה פ.ס.ז' גדל ל-10 נקודות. מאחוריהן נמצאת סנט אטיין, שניצחה את סושו 1:3 במשחק הראשון של היום. בנוסף, ליון ניצחה את גנגאן 0:1.

מונאקו - ליל 1:1

סגנית המוליכה איבדה נקודות יקרות במרוץ לאליפות, ואחרי שני ניצחונות רצופים רשמה רק תיקו מול ליל. הפתיחה של הקבוצה מהנסיכות היית חלומית כשמוניר עובאדי הרשית בדקה ה-4 והעלה אותה ל-0:1, אבל מונאקו לא השכילה להגדיל את יתרונה ובדקה ה-38 ספגה שוויון משער של דיבוק אוריגי, שקבע 1:1. במחצית השנייה מונאקו לא הצליחה להחזיר את היתרון ורשמה תוצאת תיקו תשיעית העונה, ועתה הפער בינה לבין פ.ס.ז' עומד על 10 נקודות.

סנט אטיין - סושו 1:3

מבלוט ארדינג, שנכנס כמחליף במקום בנג'מין קורנייה בדקה ה-45, היה הגיבור של הירוקים עם צמד בדקות 46 ו-89, כשפרנק טבאנו כובש בתווך (51). אדוארד בוטן רק צימק עבור סושו שמוסיפה להיות מדורגת שש נקודות מתחת לקו האדום. סנט אטיין לא מוותרת על המקום השלישי שמוליך למוקדמות ליגת האלופות, והיא צימקה זמנית את הפער מליל לשתי נקודות.

גנגאן - ליון 1:0

בפטימבי גומיס ניצל בישול של אלכסנדר לקאזט כדי לכבוש את השער היחיד במשחק בדקה ה-46. ליון בעצמה עדיין יכולה להתברג למקום השלישי ובכל מקרה, מוסיפה להיות קרובה למקום הרביעי ששווה השתתפות בליגה האירופית.

בפטימבי גומיס שחקן ליון. רויטרס
שער אחד, שלוש נקודות. גומיס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully