וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ניצחה את סאות'המפטון 2:3

רודריגז (19) וללאנה (28) העלו את הקדושים ל-0:2, אלא שאריקסן כבש (31, 46) ובישל לסיגורדסון (92) את שער הניצחון

שחקן טוטנהאם כריסטיאן אריקסן. GettyImages
מהפך ענק. אריקסן/GettyImages

טוטנהאם השלימה היום (ראשון) מהפך גדול וקטעה רצף של שני הפסדי ליגה, כשחזרה מפיגור 2:0 לניצחון 2:3 על סאות'המפטון. בזכות שלוש הנקודות, עקפו התרנגולים את אברטון במקום החמישי המוביל לליגה האירופית, אך לטופיז שני משחקים חסרים.

הקדושים עלו ליתרון בדקה ה-19, כשכדור ארוך של השוער ארתור בורוץ' הטעה את קייל נוטון והגיע לג'יי רודריגז, שמול הוגו לוריס לא התקשה לקבוע 0:1 ולחגוג בפעם ה-13 העונה. תשע דקות חלפו, הגנת התרנגולים ונוטון שוב פישלו, והפעם אפשרו לריקי למברט למצוא את אדם ללאנה, שהפך את זה ל-0:2 קליל. הקצב המהיר נמשך, ובדקה ה-31 הגיעה תורה של הגנת סאות'המפטון לטעות, כשנת'ניאל קליין לא הצליח להרחיק כדור פשוט ואפשר לכריסטיאן אריקסן לצמק ל-2:1. הדני המצוין כמעט השווה בדקה ה-42, אך בורוץ הצליח לעצור את הבעיטה שלו מתוך הרחבה.

השוויון הגיע בדקה ה-46, כשרוברטו סולדדו חטף כדור לדיאן לוברן, שלח כדור רוחב למרכז ואריקסן השלים צמד מקרוב וקבע 2:2. המהפך הושלם שתי דקות בתוך תוספת הזמן: כדור שוער של הוגו לוריס הגיע לאריקסן, שהסיט לגילפי סיגורדסון המחליף, ובנגיעה אחת שחרר האיסלנדי בעיטה שטוחה חזקה מקצה הרחבה - הישר אל הרשת. 2:3 גדול לטוטנהאם בסיום.

במשחק שנעל את המחזור ה-31 סטוק סיטי הביסה את אסטון וילה 1:4 בחוץ. כריסטיאן בנטקה דווקא העלה את וילה ל-0:1 בדקה החמישית, אבל בהמשך הפוטרס חגגו משערים של פיטר אודמווינגי (22), פיטר קראוץ' (26), סטיבן נ'זונזי (42) וג'ף קמרון (90). ניצחון חוץ ראשון של סטוק סיטי על אסטון וילה מאז נובמבר 1965.

שחקן טוטנהאם גילפי סיגורדסון. Clive Rose, GettyImages
ווינר. גילפי מנצח את המשחק/GettyImages, Clive Rose

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully