וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את בטיס

גבי (58) הפציץ עם בעיטה מחוץ לרחבה וקוסטה (64) הכפיל כדי לסדר לקולצ'ונרוס את המקום הראשון ושוויון נקודות עם ריאל

שחקני אתלטיקו מדריד, דייגו קוסטה, ארדה טוראן. רויטרס
בסוף זה נכנס. קוסטה חוגג עם טוראן/רויטרס

המוקד של המחזור ה-29 בליגה הספרדית היה כמובן המשחק בין ריאל מדריד לברצלונה, אבל בנוסף התקיימו שלושה משחקים. אתלטיקו מדריד ידעה שמרבית העיניים נשואות אליה רגע לפני המשחק הגדול, ועשתה את המוטל עליה עם ניצחון 0:2 על בטיס שסידר לה את המקום הראשון ושוויון נקודות עם ריאל מדריד בפסגה. בהתמודדות שפתחה את יום ראשון, סביליה ניצחה את אוסאסונה בחוץ 1:2. בהמשך ולנסיה ניצחה את ויאריאל 1:2.

בטיס - אתלטיקו מדריד 2:0

האורחים ממדריד ידעו שניצחון יסדר להם שוויון נקודות עם ריאל מדריד עד הקלאסיקו, והתיקו במשחק המקביל הקפיץ את הקולצ'ונרוס למקום הראשון. למרות שבמחצית הראשונה אתלטיקו לא יצרה איומים על המסגרת של האחרונה בטבלה, במחצית השנייה משהו השתחרר אצל סגנית המוליכה, בעיקר לאחר ההרחקה של בריאן רודריגס מבטיס. גבי הוביל עם שער בדקה ה-58 אחרי בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה ודייגו קוסטה הכפיל (64) אחרי בישול של קוקה. האנדלוסים חותמים שבוע אפור מבחינתם כששלושה ימים אחרי ההדחה בפנדלים מהליגה האירופית, הם חותמים הפסד מספר 18 בליגה שמקטין משמעותית את סיכוייהם להינצל.

הניסיון הראשון של אתלטיקו הגיע בדקה השישית כאשר ארדה טוראן סיפק מסירת רוחב לראול גרסיה שהמשיך מקרוב, אבל הכדור שלו הורחק. בדקה ה-23 נפסל שער לזכות אתלטיקו שלא בצדק כאשר גרסיה העביר כדור לדייגו קוסטה שהמשיך עם בעיטה פנימה. הקוון הרים את הדגל וסימן לנבדל, אבל ההילוך החוזר הוכיח כי לא היה נבדל ברגע המסירה.

אחרי מחצית ראשונה אנמית, המחצית השנייה נפתחה בסערה ודווקא מצידה של בטיס כאשר חואנפראן קיבל כדור מחורחה מולינה והדביק כדור לעמוד. ההזדמנות הזו בדקה ה-49 הייתה גם הבעיטה הראשונה של אחת מהקבוצות לכיוון המסגרת. בדקה ה-56 בריאן רודריגס מבטיס חטף את הכדור ביד וראה כרטיס צהוב שני שהשאיר את האנדלוסים בעשרה שחקנים. ההבדל המספרי בא לידי ביטוי מהר מאוד, שתי דקות לאחר ההרחקה, כאשר חילופי מסירות הסתיימו עם בעיטה מרחוק של גבי ששיגר כדור לפינה הימנית וקבע 0:1 לאתלטיקו. בדקה ה-64 הגיע השני ששייך לדייגו קוסטה ורשם את שערו ה-23 העונה. הרחקה רעה הובילה למסירה של קוקה לקוסטה שמקרוב המשיך פנימה.

מריו סוארס שחקן אתלטיקו מדריד מול בריאן רודריגס שחקן בטיס. AP
התקשו במחצית הראשונה לייצר מצבים. סוארס ורודריגס/AP

אוסאסונה - סביליה 2:1

ניצחון חשוב לאנדלוסים, שלא מרפים מהמאבק על מקומות 5-6 ששווים השתתפות בליגה האירופית וחלפו זמנית על פני ויאריאל וריאל סוסיאדד. חיירו הצעיר כבש את הראשון בדקה ה-27, לפני שהוא רשם החמצה נוראית עם בעיטה למשקוף משלושה מטרים, מול שער ריק. קרלוס באקה הכפיל עם פנדל מוצלח בדקה ה-45 וחאבייר אקוניה המארח רק צימק בתוספת הזמן. בסיום ניצחון חמישי ברציפות לסביליה.

ולנסיה - ויאריאל 1:2

חאבי פואגו הבקיע צמד בדקות 35 ו-44, וזה הספיק מול שער מצמק של ג'יו דוס סנטוס בדקה ה-83. ולנסיה נקמה על התבוסה 4:1 בדרבי הקודם העונה ועלתה למקום השמיני. ויאריאל הידרדרה למקום השביעי.

שחקן סביליה, חיירו סמפריו. Denis Doyle, GettyImages
שער יפה והחמצה נוראית. חיירו/GettyImages, Denis Doyle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully