וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס בוש: "אנחנו גרועים, והזמן מתחיל להיגמר"

מיאמי בלחץ אחרי עוד הפסד, לברון: "זה מאוד מתסכל". אנתוני דייויס מרשים, סן אנטוניו דוהרת, ראסל ווסטברוק מרגיע

שחקן אורלנדו מג'יק ויקטור אולדיפו. Rick Bowmer, AP
הפוך, גוטה, הפוך. ויקטור אולדיפו מפגין אקרובטיות לפני המשחק מול יוטה/AP, Rick Bowmer

קצת מספרים ממשחקי הלילה

* אנתוני דייויס סיפק הלילה הצגה נוספת, כשהוליך את ניו אורלינס לניצחון על מיאמי עם 30 נקודות, 11 ריבאונדים ו-3 חסימות. בשמונת המשחקים האחרונים שלו, כוכב הפליקנס מעמיד ממוצעים של 32.2 נקודות ו-13.5 ריבאונדים, וב-20 השנים האחרונות, רק שני שחקנים יכולים להתגאות בהישג דומה: שאקיל עשה זאת ב-1999/2000, וקווין לאב עשה זאת העונה.

* כמה טובה סן אנטוניו? בניצחון על סקרמנטו לפני יומיים, היא קלעה ב-38.7 אחוז מהשדה. הלילה, בניצחון על גולדן סטייט,הספרס קלעו ב-39.3 אחוז, ובכל זאת ניצחו. זו הפעם השניה בתולדות המועדון שהוא מנצח שני משחקים רצופים על אף פחות מ-40 אחוז מהשדה.

* אגב, עם 13 נצחונות רצופים - השוואת הרצף הארוך ביותר בעידן גרג פופוביץ' וטים דאנקן - הבטיחו הספרס מעשית מקום בפלייאוף.

* וכל זה קרה ללא טים דאנקן ומאנו ג'ינובילי. ללא שניים משלושת הגדולים שלהם העונה, הספרס במאזן 0:3.

* פילדלפיה האיומה, שנמצאת בדרך הבטוחה לשבירת שיא ההפסדים הרצופים (בינתיים 24, הרצף השני הכי ארוך בהיסטוריה), החטיאה את 18 הנסיונות הראשונים שלה מחוץ לקשת בהפסד לשיקגו. ב-15 השנים האחרונות, רק שלוש קבוצות עשו כך. את המשחק כולו סיימו הסיקסרס ב-1 מ-20 מחוץ לקשת.

* שארלוט קלעה 69 נקודות במחצית הראשונה מול פורטלנד - כמות הנקודות הגבוה ביותר שלו מאז ה-16 בינואר, 2010.

* בפעם השניה בלבד העונה, אינדיאנה החזיקה את היריבה שלה מתחת 90 נקודות אך הפסידה. ממפיס, מנגד, ניצחה בפעם התשיעית ברציפות בביתה - 71:82.

שחקן ניו אורלינס פלינקס אנתוני דייויס. Jonathan Bachman, AP
משתפר מערב לערב. אנתוני דייויס/AP, Jonathan Bachman

מיאמי נחלה את הפסדה השביעי ב-11 משחקיה האחרונים, כשלא יכלה לאנתוני דייויס והפסידה 105:95 לניו אורלינס. אנתוני דייויס שוב כיכב עם 30 נקודות, 11 ריבאונדים ו-3 חטיפות, ואמר בסיום: "לא אכפת לי כמה אני קולע, כל עוד ננצח". לברון ג'יימס פרגן לכוכב הצעיר הלוהט בליגה: "הוא ספקטקולרי, הוא משתפר כל יום". גם אריק ספולסטרה הצטרף למבול השבחים: "הוא טוב מאוד, הוא שחקן צעיר שיכול לעשות פחות או יותר הכל על הפרקט. בגיל שלו, הוא פשוט מתעלל במשחק".

אלא שהיה גם צד מפסיד לערב הזה, והצד המפסיד הזה מתחיל להיכנס ללחץ. לברון ג'יימס טוען כי לא מדובר בעייפות: "יש לנו יותר מדי תירוצים, הכל זה תירוצים. אנחנו עושים משהו לא טוב. כשאנחנו לא משיגים עצירה, זה תירוץ. כשאנחנו מאבדים כדור, זה תירוץ. זה מאוד מתסכל. כולנו מתוסכלים, וצריך למצוא דרך שכולם יהיו באותו ראש. אני לא יודע מה נעשה, אבל חייבים לסדר את זה". אריק ספולסטרה אמר בנושא: "חדר ההלבשה שלנו מאוד כועס. אנחנו לא רגילים לשחק ככה, בעיקר לא בהגנה, ואנחנו רוצים לשנות את זה".

כריס בוש היה נחרץ מכולם בביקורת שלו: "אנחנו סתם מגיעים. אחרי הפסד, אף אחד לא כועס. אחרי ניצחון, אף אחד לא שמח. אין תשוקה, אין כלום. אם אתה מתוסכל, תגיד שאתה מתוסכל. תסביר. אנחנו צריכים יותר לדבר, והזמן מתחיל להיגמר. אני אהיה הראשון להגיד את זה: אנחנו גרועים, ואם לא נשחק יותר טוב, נראה את סדרת הגמר מהבית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מיאמי היט כריס בוש. Jonathan Bachman, AP
"אחרי הפסד, אף אחד לא כועס. אחרי ניצחון, אף אחד לא שמח. אין תשוקה, אין כלום". בוש/AP, Jonathan Bachman

* חדשות טובות לאוקלהומה סיטי: ראסל ווסטברוק שנפצע ונטש את המשחק מול טורונטו, אולם בבדיקת ה-MRI שעבר התברר כי הרכז לא סובל מנזק חדש בברכו - הברך בגללה החמיץ את מרבית הפלייאוף אשתקד. סקוט ברוקס צפוי להעניק לווסטברוק מעט יותר מנוחה עד הפלייאוף, ולא להלביש אותו לילה אחר לילה.

* ג'יי ג'יי היקסון, לעומת זאת, קרע רצועה בברכו הימנית וגמר את העונה. הפורוורד מצרף לדנילו גלינארי, ג'בייל מקגי ונייט רובינסון כשחקני הנאגטס שנאלצו לעבור ניתוחים ולא לשחק יותר ב-2013/14.

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
אפשר לנשום לרווחה. ווסטברוק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully