וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כליבאת: "לא רוצים להסתפק בהעפלה לפלייאוף העליון"

23.3.2014 / 8:51

בסכנין התאכזבו מהיכולת מול באר שבע, כליבאת: "אסור לספוג פעמיים ממצבים נייחים, אם נשאף לאירופה נוכל להגיע לשם"

one

בבני סכנין התאכזבו מאוד מההפסד אמש (שבת) להפועל באר שבע (2:0), ובעיקר מהיכולת של השחקנים. בקבוצה מצפים להתאוששות מהירה כדי להציג יכולת טובה יותר במשחקים הבאים בפלייאוף העליון. בקבוצה זעמו על השיפוט ועל ההרחקה של עלי עוסמאן, כשבסכנין בטוחים שהיה ניתן להסתפק בכרטיס צהוב על העבירה שביצע. "השופט החמיר עם עלי מאוד", אמר גורם במועדון. "גם השער השני שלהם היה ממצב נייח אחרי שלא הייתה בכלל עבירה, אבל זה לא תירוץ כי בסך הכל לא שיחקנו טוב".

"לא נראנו טוב", אמר מוחמד כליבאת. "כשאתה מתחיל את המשחק בפיגור מוקדם זה תמיד מלחיץ, ולא היינו ממש במשחק. לספוג שני שערים ממצבים נייחים זה לא משהו שצריך לקרות לקבוצה שמשחקת בפלייאוף העליון, וכבר בשבוע הבא מול הקהל שלנו נצטרך לחזור למסלול הנצחונות".

מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין חוגג. יוסי ציפקיס
"לא היינו ממש במשחק". מוחמד כליבאת/יוסי ציפקיס

על השאלה האם יש תחושה שהעונה נגמרה אמר כליבאת: "אני לא חושב שעשינו את שלנו, שחקן כדורגל שואף תמיד לטופ. נכון שעשינו עד עכשיו עונה טובה ועשינו הישג מדהים אבל אף אחד לא רוצה להסתפק בזה. גם לנו השחקנים באופן אישי זה לא טוב ואנחנו מקווים לתקם את הרושם כבר בשבוע הבא. יש עוד תשעה משחקים ואם נשאף לאירופה נוכל להגיע לשם".

בסכנין הופתעו לראות את באסם גנאים עולה כמחליף ולא את רביד גזל, גם חאמד גנאים היה מאוכזב מאוד מהעובדה שהוחלף עוד במחצית הראשונה. בקבוצה עסקו גם בשאלה האם מרקו בלבול לא הכניס את אחמד קאסום למשחק בגלל שלא אהב את העובדה שהשחקן לא הגיע מספיק מהר כשביקש ממנו להיכנס, אלא שהמאמן והשחקן טוענים שלא התרחשה שום תקרית וקאסום לא נכנס בסופו של דבר בגלל שכריסטיאן הידאלגו נפצע ובלבול רצה לעשות חילוף אחר כתוצאה מכך.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully