וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: סוארס נפצע, צפוי להיות כשיר למשחק העונה

22.3.2014 / 21:51

חשש לפציעה בירך של בלם באר שבע. אלישע לוי: "צריכים לנצח את מכבי ת"א ואז נוכל להגיד שאנחנו שם, בינתיים אנחנו לא"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס
וויליאם סוארס הפועל באר שבע חוגג שער. יוסי ציפקיס
בשורה לא טובה לפני משחק העונה. סוארס/יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע חזרה הערב (שבת) לא רק לנצח, אלא בעיקר להציג יכולת חיובית. הקבוצה של אלישע לוי גברה 0:2 על בני סכנין והתאוששה מההפסד לרעננה במחזור הקודם, אבל חשוב לא פחות מהנקודות, באר שבע הציגה במשך דקות ארוכות יכולת טובה.

עם זאת, החדשות הפחות טובות מגיעות מכיוונו של הבלם ויליאם סוארס, שנבדק לאחר המשחק וקיים חשש לפציעה בשריר הירך האחורי. מחר הבלם ייבדק שוב על מנת לבדוק האם מדובר במתיחה קלה, או בפציעה חמורה יותר. ההערכה היא שהוא לא ישחק מול ראשון לציון (בן אלגרבלי יחליפו), אך בבאר שבע מעריכים כי כן יהיה כשיר למשחק העונה בשבוע הבא. "אני מקווה שהוא לא יחסר", אמר אלישע לוי בסיום, "הוא שחקן מאוד חשוב, אני מקווה שהוא יהיה איתנו במשחקים הקרובים והחשובים".

שחקני הקבוצה הקדישו את השער השני לאביתר אילוז, לו נולדה לפנות בוקר בת בכורה.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע עם עוזרו שמעון ביטון. יוסי ציפקיס
"הייתה ציפייה לחזור מהר מאוד לעניינים". לוי/יוסי ציפקיס

אלישע לוי התייחס למאבק האליפות וליכולת של קבוצתו: "לא יודע אם היה לחץ, אבל בגדול, אחרי שהפסדנו ברעננה, הייתה ציפייה לחזור מהר מאוד לעניינים. שיחקנו נגד קבוצה טובה, אהבתי איך ששיחקנו, הגענו להרבה מאוד הזדמנויות, שיחקנו נכון, כבשנו ממצבים נייחים, אני מקווה שגם בהמשך ניראה ככה.

"היה לנו חשוב מאוד לנצח בבית, אני חושב שהקבוצה שיחקה היום נכון וטוב. לוטם עשה עבודה טובה מאוד. אני מקווה שנמשיך ונבוא נגד קבוצות כמו מכבי תל אביב והפועל תל אביב וניראה כמו שנראינו היום".

"כשבאים לפלייאוף לא חשוב אם ההפרש הוא שבע או ארבע, אנחנו צריכים לדעת לנצח את מכבי תל אביב בחוץ ואחר כך בבית, אני רוצה לראות שאנחנו מתקדמים ונמצאים איפה שאני מדמיין לעצמי. ברור שאנחנו רוצים לעשות הכול וללכת הלאה אבל זה לא תלוי בנו. אנחנו צריכים לא לאבד נקודות".

"דווקא במצבים הפשוטים שהיו לנו לא כבשנו, עשר הדקות האחרונות היו פחות טובות מבחינתי, אני מניח כי זה בגלל שהייתה תחושה שהמשחק נגמר. פתחנו את הפלייאוף בניצחון, ניצחנו קבוצה טובה כמו סכנין, הייתה קבוצה אחת על המגרש. מכבי תל אביב קבוצה טובה מאוד, אנחנו צריכים לדעת לנצח את מכבי תל אביב בבלומפילד ואת הפועל תל אביב ואז נוכל להגיד שאנחנו שם, בינתיים אנחנו לא שם. אנחנו מאמינים כל הזמן. במקום לדבר גבוה בואו נראה איך נבוא מול מכבי תל אביב והפועל תל אביב".

על משחק הגביע של באר שבע נגד ראשון לציון השבוע אמר לוי: "זה משחק חשוב מאוד כי אין דרך חזרה ממנו, לכן הוא חשוב מאוד מבחינתנו. אנחנו רוצים לשמח את הקהל שלנו".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. יוסי ציפקיס
בשבוע הבא מחכה להם אתגר הרבה יותר גדול/יוסי ציפקיס

מאמן בני סכנין מרקו בלבול: "חטפנו שער מהיר שפתח את המשחק, שיחקנו נגד קבוצה מצוינת שעושה עונה פנטסטית, יש לה חלק קדמי חזק ומהיר. לא היינו מאורגנים ונחושים ובכל זאת יכולנו לחזור למשחק. לא עשינו את זה והגיע לבאר שבע לנצח. יכול להיות שהייתה מעין נפילת מתח. אנחנו במקום חמישי, היינו צריכים לשחק יותר משוחרר דווקא. סכנין נבנתה לא להיאבק בתחתית, ועצם הכניסה לפלייאוף העליון זה הישג גדול. אם נקפוץ עוד מקום נהיה מאושרים, אנחנו צריכים לשחק כמו ששיחקנו לאורך הליגה, עם תשוקה וחדווה שלא היו היום לצערי. לפעמים יש נפילת מתח, לפעמים חוטפים שער מהיר שמכניס אותך למשחק שלא ציפית לו, לא ידענו לצאת מזה, אני מקווה שבהמשך נשחק יותר טוב".

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. יוסי ציפקיס
לא הייתה תשוקה וחדווה. בלבול/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully