וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: גם וילאנובה וסירקיוז הודחו

קונטיקט העיפה את נובה עם 65:77 בדרך לסוויט סיקסטין, דייטון הדהימה את האורנג' 53:55. ניצחונות לפלורידה ולואיוויל

ריאן בוטרייט שחקן קונטיקט מעל ריאן ארקידיאקונו שחקן וילאנובה. Bill Wippert, AP
צעד אחד מעליהם. ריאן בוטרייט מעל ריאן ארקידיאקונו/AP, Bill Wippert

שלב 32 הגדולות של טורניר המכללות יצא לדרך הלילה (בין שבת לראשון), וזימן עוד כמה הפתעות ראויות למרץ המשוגע. באיזור המזרח, וילאנובה (2) הפכה לקבוצה הבכירה ביותר עד כה שמצאה את עצמה בחוץ אחרי הפסד 77:65 לקונטיקט (7). את יוקון הוביל כמובן שבאז נפייר הנהדר, שמנסה להיכנס לנעליו של קמבה ווקר, שסחף את ההאסקיז לאליפות ב-2011, עם תצוגת קלאץ' דומה למקור, שכללה 21 מתוך 25 נקודות במחצית השנייה. מישיגן סטייט (4) סיימה את דרכה של הסינדרלה מהרווארד (12) עם ניצחון קשה 73:80. הספרטנס שמטו יתרון של 16 נקודות בדקות האחרונות ועמדו על סף הדחה כואבת, אבל שלשה של המחליף טראביס טרייס הפכה את המומנטום, וברנדן דוסון שסיים עם 26 נקודות ו-9 ריבאונדים דאג להמשך.

קנדל פולארד שחקן מכללת דייטון. Bill Wippert, AP
הפלאיירס לא עוצרים/AP, Bill Wippert

באיזור הדרום, דייטון (11) המשיכה לנעול את נעל הזכוכית עם ניצחון דרמטי 53:55 על סירקיוז (3) ששלח אותה לסוויט סיקסטין לראשונה מזה 30 שנה. טיילר אניס, הפרשמן המצוין של האורנג', היה יכול לנצח את המשחק שתי שניות לסיום עם זריקה פנויה מחוץ לקשת, אבל החטיא, והשלים ערב עגום לסירקיוז מחוץ לקשת (0 מ-10). המדורגת 1 באזור, פלורידה, הוכיחה גם במשחקה השני בטורניר שיש לה הגנה נהדרת עם 45:61 על פיטסבורג (9). אחרי שעצרה את אולבני על 55 נקודות בלבד בסיבוב הראשון, הפעם היא לא נתנה לפנת'רס לנשום. פיטסבורג, שקלעה 46 נקודות רק במחצית הראשונה בניצחון המוחץ שלה על קולורדו, נעצרה הפעם על 45 בלבד. סקוטי ווילבקין כיכב עם 21 נקודות, מייקל פרייז'ר הוסיף 10. בפיטסבורג, 10 נקודות לטאליב זאנה.

באיזור המערב התיכון, מישיגן (2) הרשימה בדרך ל-16 האחרונות עם 65:79 על טקסס (7). הלונגהורנס שצלחו את הסיבוב הקודם בזכות סל ניצחון דרמטי לא הצליחו להגיע הפעם למותחן מול מטח השלשות של הוולברינס (14 מ-28), כשניק סטאוסקאס הוביל אותם עם 17 נקודות ו-8 אסיסטים. לואיוויל (4) שוב הציגה הגנה משובחת עם 51:66 על סיינט לואיס (5). את 20 הדקות הראשונות סיימה סיינט לואיס עם 16 (!) נקודות, בפתיחת המחצית השנייה עוד הצליחו דוויין אוונס להביא את קבוצתו עד שוויון 29:29, אך אז הגיע מטווח שלשות של לוק הנקוק וכריס ג'ונס, והאלופים ברחו ליתרון דו ספרתי אותו לא שמטו עד לסיום. הנקוק סיים כקלעי המוביל עם 21 (4 מ-12 לשלוש), ראס סמית' (7 אסיסטים ו-7 איבודים) וכריס ג'ונס קלעו 11 כל אחד. דוויין אוונס קלע 16 והוריד 10 ריבאונדים למפסידים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן לואיוויל לוק הנקוק מול שחקן סיינט לואיס ג'ייק ברנט. GettyImages
לא תצוגת כדורסל גדולה, אבל זה מספיק. הנקוק/GettyImages

באיזור המערב, וויסקונסין (2) הייתה חתומה על הקאמבק של הלילה בניצחון 77:85 על אורגון (7). הדאקס הוליכו 37:49 במחצית והיו נראים בדרך להפתעה, אבל אז הבאדג'רס איפסו את הכוונות, חזרו למשחק וקיבלו שלשה גדולה מבן ברוסט דקה לסיום שגמרה את הסיפור. פרנק קמינסקי הוביל את המנצחים עם 19 נקודות, בצד השני 29 של ג'וזף יאנג לא הספיקו. סן דייגו סטייט (4) לא התקשתה לבלום את צפון דקוטה סטייט המפתיעה (12) עם 44:63 מוחץ, כשקסבייר ת'יימס כיכב עם 30 נקודות.

ג'וזף יאנג שחקן מכללת אורגון. AP
אורגון קרסה במחצית השנייה. ג'וזף יאנג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully