וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: נדאל טייל מול יואיט, סרינה ושראפובה הזיעו

הספרדי פתח את דרכו בטורניר עם 1:6, 3:6, האמריקאית שמטה מערכה מול גרסיה, הרוסיה נחלצה מהדחה מול ספארובה

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
הגיע חד לפלורידה. רפאל נדאל/AP

משחקי הסיבוב השני בטורניר מיאמי (סך פרסים של 4.7 מיליון דולר) נמשכו הלילה (בין שבת לראשון) וסיפקו כמה מפגשים מעניינים. רפאל נדאל, המדורג ראשון, שייט בקלות מול לייטון יואיט עם 1:6, 3:6. השור ממאיורקה פתח את דרכו בטורניר עם תצוגה חדה מול האוסטרלי הוותיק במשחקו הראשון מאז ההפסד לאלכסנדר דולגופולוב בסיבוב השלישי באינדיאן וולס לפני שבועיים, ונזקק לשעה ותשע דקות בלבד כדי לעלות לשלב הבא, שם יפגוש את דניס איצומין האוזבקי, שגבר 7:6, 0:6, 3:6 על דימיטרי טורסנוב.

סטניסלס ואוורינקה (3) הזיע נגד הספרדי דניאל חימנו-טראבר אך גבר עליו 0:6, 6:3, 3:6. לאחר מערכה ראשונה בה טייל ואוורינקה ל-0:6 קליל, הספרדי הצליח לשבור פעמיים במערכה השנייה, לנצח 3:6 ולהשוות ל-1:1 במערכות. אלוף אוסטרליה שבר מיד בתחילת המערכה השלישית וחתם את המערכה בשבירה נוספת בדרך ל-3:6 ועלייה לסיבוב הבא, בו יתמודד נגד אדוארד רוג'ר-ואסלין הצרפתי, שניצח 2:6, 6:7 את הקרואטי מרין צ'יליץ' (25). הצ'כי תומאש ברדיך (7) שיחק נגד סטפן רוברט הצרפתי, וגבר עליו 6:7, 1:6. ג'ון איזנר (10) ניצח בדרבי אמריקאי את דונלנד יאנג 7:6, 3:6, 4:6.

הטניסאי השוויצרי סטנילס ואוורינקה. AP
שמט מערכה, אך המשיך הלאה. ואוורינקה/AP

בנשים, המדורגת מספר אחת בעולם סרינה וויליאמס עבדה קשה לפני שניצחה את הצרפתייה קרולין גרסיה 4:6, 6:4, 4:6. המערכה הראשונה הייתה הפכפה, סרינה שברה שלוש פעמים לעומת פעמיים של יריבתה והצליחה לנצח 4:6. במערכה השנייה השתיים שמרו על ההגשה וגרסיה שברה במשחקון העשירי בעיתוי מושלם וניצחה 4:6. במערכה השלישית והמכרעת סרינה שברה את הצרפתייה כבר במשחקון הראשון, שמרה בהמשך על ההגשה ולמרות שהצרפתייה הקשתה עליה מאוד, וויליאמם הצליחה בזכות אותה שבירה לנצח 4:6 במערכה ולעלות שלב. סרינה תפגוש את האמריקנית קוקו ואנדוויי, שעלתה מהמוקדמות והפתיעה את סמנתה סטוסור עם 7:5, 5:7, 5:7.

מריה שראפובה (4) עבדה קשה מול לוסי ספארובה (26) לפני שניצחה 4:6, 7:6, 2:6. הגרמנייה אנג'ליק קרבר (5) הביסה את הבולגרייה צבטנה פירונקובה 0:6, 2:6. יקטרינה מקארובה פגשה את שרה אראני האיטלקייה ובתום 2:28 שעות מקארובה ניצחה 3:6, 6:2, 4:6. אנה איבנוביץ' הסרבית (12) הרשימה במשחקה נגד פלאביה פנטה האיטלקייה, וגברה עליה 4:6, 3:6, בדרך לסיבוב השלישי, בו תפגוש את פטרה קביטובה הצ'כית (8), שגברה 3:6, 4:6 על הקרואטית דונה וקיץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מריה שראפובה טניסאית רוסיה. AP
התעשתה בזמן. מריה שראפובה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully