וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יד האלוהים", גרסת הליגה הצרפתית השנייה

שאטורו השוותה ל-1:1 מול קון בתוספת הזמן, בשער שנכבש בבירור עם היד. השופט לא ראה, שחקנים רצו לעברו עם הפלאפונים ושכנעו אותו לפסול, אך לבסוף השער אושר. צפו

שערוריית שיפוט גדולה הייתה אמש (שישי) בליגה הצרפתית השנייה. היו שאמרו, "הגרסה הצנועה ליד האלוהים". קון הוליכה 0:1 במשחקה הביתי מול שאטורו, כשבדקה הרביעית של תוספת הזמן נשרק כדור חופשי לזכותה של האורחת. הבעיטה עשתה דרכה לרחבה, השוער המקומי דמיאן פרקיס יצא אליו, אבל ראה את הכדור חומק ממנו ונעצר ברשת. השופט אישר את השער שנזקף לזכותו של המגביה נאסר שאמד, אך ההילוך החוזר הוכיח מעל לכל ספק שכריסטופר מאבולו הסיט אותו פנימה בעזרת היד.

בלגן החל על כר הדשא. שחקני קון עטו על השופט כריסטיאן גויאר, כאשר חלק משחקני הספסל הגדילו לעשות ושלפו את הפלאפונים שלהם ובהם הוכחות לכך שהשער נכבש בעזרת היד. אחרי ארבע דקות החליט השופט לפסול את השער, לשמחתם הרבה של האוהדים המקומיים, אך בחלוף חמש דקות נוספות הצביע לעבר נקודת האמצע וקבע כי שער השוויון חוקי.

פטריס גראנד, מאמנה הזועם של קון, פרק תסכול בסיום: "אני יכול לקבל טעות של שופט, אבל לא בצורה כזו. היה גול, ואז לא היה גול, ואז שוב היה גול. אני לא מסוגל לשמוע את זה. הוא הסביר לי אחרי כמה דקות שאמרו לו שהייתה נגיעת יד ולכן הוא פסל את השער. כשהוא שאל את הצוות שלו מי אמר שהייתה יד, אף אחד לא ענה לו, אז הוא שוב אישר את השער. לא ראיתי דבר כזה".

  • עוד באותו נושא:
  • קליפ היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully