וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 0:2 לבאיירן במיינץ, תחגוג אליפות במחזור הבא?

הבווארים שמרו על פער 23 נקודות בפסגה ויזכו בתואר אם ינצחו בחוץ את הרטה (ג'). ניצחונות גם לדורטמונד ושאלקה

טוני קרוס חוגג עם שחקני באיירן מינכן. GettyImages
יחגגו אליפות במחזור הבא? שחקני באיירן/GettyImages

המחזור ה-26 בליגה הגרמנית יצא לדרך הערב (שבת) עם משחקיהן של שלוש המוליכות. אז אלופה עדיין אין לנו אבל באיירן מינכן עשתה צעד נוסף לעבר התואר המהיר בתולדות הבונדסליגה כשניצחה 0:2 בחוץ את מיינץ ותבטיח את התואר אם תנצח ביום שלישי בחוץ את הרטה. דורטמונד הביסה 0:3 בחוץ את האנובר ושמרה על פער של נקודה על פני שאלקה השלישית שטיילה עם 1:3 ביתי מול בראונשווינג האחרונה.

מאטס הומלס חוגג שער עם שחקני דורטמונד. GettyImages
מוכנים לדרבי מול שאלקה. שחקני דורטמונד חוגגים/GettyImages

מיינץ - באיירן מינכן 2:0

הקבוצה של פפ גווארדיולה יכלה להבטיח כבר הערב זכייה מספר 23 בתולדותיה בתואר האליפות, אבל הניצחונות של שאלקה ודורטמונד שתי הדולקות אחריה תיאלץ אותה להמתין מחזור נוסף לפני שתזכה בתואר המהיר בתולדות הבונדסליגה. הבווארים התקשו מאוד מול מיינץ הלוחמנית שנאבקת על מקום בליגה האירופית, אבל בדקה ה-82 פרצו את הסכר עם שער של בסטיאן שווינשטייגר. קשר נבחרת גרמניה קיבל הרמה משאקירי מצד ימין ומקרוב נגח לפינה הרחוקה. שתי דקות לסיום קבע מריו גצה את תוצאת הסיום אחרי שניצל מסירה של ריברי וכבש את השני. ביום שלישי יוכל גווארדיולה להבטיח את האליפות המזהירה שלו בבאיירן וזה יקרה אם קבוצתו תנצח במשחק החוץ שלה את הרטה ברלין.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
לאון גורצקה קלאס יאן הונטלאר שאלקה חוגגים שער. רויטרס
התאוששו מהטראומה מול ריאל מדריד. הונטלאר וגורצקה/רויטרס

האנובר - בורוסיה דורטמונד 3:0

אחרי ההפסד לזניט בליגת האלופות, סגנית האלופה חזרה לליגה בידיעה שהיא חייבת ניצחון כדי לשמור על המקום השני שלה, רגע לפני שהיא פוגשת את שאלקה לדרבי באמצע השבוע והיא עשתה זאת במשחק חוץ מול קבוצה מאוד ביתית. האנובר החזיקה מעמד עד ששתי דקות למחצית הומלס הבלם כבש בבעיטה מקרוב אחרי שפאפאסטודופולוס הבלם השני הוריד לו כדור בראש בתוך הרחבה. בדקה ה-52 הגיע עוד רגע שיגרום לאוהדי דורטמונד להתגעגע לרוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני שישחק בעונה הבאה בבאיירן מינכן קיבל כדור בצד שמאל, חתך לתוך הרחבה ותוך כדי שהוא משכיב ארבעה שחקני הגנה בעט לרשת והבטיח את הניצחון. מרקו רויס, כוכב דורטמונד שלא שיחק בליגת האלופות מול זניט בשל פציעה כבש את השלישי אחרי שעבר את השוער ומקרוב גלגל לרשת. 0:3 לדורטמונד בסיום.

שאלקה - בראונשוויג 1:3

אחרי התבוסה הכפולה מול ריאל מדריד וההשפלה בליגת האלופות, שאלקה לא יכלה לבקש יריבה יותר נוחה מבראונשוויג האחרונה כדי להתאושש בליגה. הקבוצה של קלר עלתה ליתרון ראשון כבר בדקה ה-17 בזכות שער של הכישרון הצעיר לאון גורצקה שקיבל כדור כ-18 מטרים מהשער ובעט כדור חזק בימין לחיבורים. קלאס יאן הונטלאר הלוהט כבש את השני בדקה ה-66 לפני שבנג'מין קסל צימק בדקה ה-81 אך עמוק בתוספת הזמן כבש אדם סאולוי את השלישי והבטיח את הניצחון. שאלקה שמרה על המקום השלישי והיא רחוקה רק נקודה מדורטמונד השנייה, אותה היא תפגוש במחזור אמצא השבוע בדרבי מסקרן ומאבק ישיר על המקום השני.

משחקים נוספים:

פרייבורג - ורדר ברמן 1:3

כבשו לפרייבורג: יוליאן שוסטר (15), פליקס קלאוס (53), אדמיר מחמדי (59). לברדמן: נילס פטרסן (70)

שטוטגרט - המבורג 0:1
לשטוטגרט: אלכסנדר מקסים (69)

וולפסבורג - אוגסבורג 1:1
לוולפסבורג: איביצה אוליץ' (81), לאוגסבורג: טימו וורנר (43)

מנשנגלדבאך - הרטה ברלין 0:3
לגלדבאך: חואן אראנגו (28), אדריאן ראמוס (32, עצמי), רפאל (40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully