וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חוזהו של יואב זיו יוארך

20.3.2014 / 15:32

אחרי פריצה וראדי, הצהובים מתכוונים לממש את האופציה על המגן והוא צפוי לחתום בקרוב. שיחות לא רשמיות החלו גם לגבי ערן זהבי שעשוי לקבל חוזה לשנתיים נוספות ושכרו ישודרג בצורה משמעותית. ראדי השלים אימון מלא. הקבוצה הוציאה חולצת "פיו פיו" לדרבי

one

שחקני מכבי תל אביב חגגו בימים האחרונים את הניצחון 2:3 בדרבי שסגר את הליגה הסדירה והעניק להם יתרון מבטיח של שבע נקודות לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף העליון. היום (חמישי) ערכה הקבוצה אימון נוסף והחלה למעשה בהכנות לקראת הדרבי הביתי אותו תארח ביום שני. הצהובים שניצחו בכל חמשת הדרבים האחרונים, ינסו לנצח בפעם השנייה תוך שבוע ולבסס לגמרי את ההגמוניה בעיר.

יואב זיו מכבי תל אביב מול אלירן דנין הפועל עכו. ברני ארדוב
מוערך. יואב זיו/ברני ארדוב

מהראן ראדי שלא נטל חלק בדרבי האחרון בשל כאבי גב שב היום להתאמן והצליח להשלים אימון מלא עם הקבוצה. נכון לעכשיו קיימת אופטימיות זהירה לגבי כשירותו של ראדי למשחק הקרוב ביום שני ובקבוצה מאמינים שהוא יעמוד בסופו של דבר לרשותו של פאולו סוזה.

קרלוס גרסיה, שהחמיץ גם הוא את הדרבי ומתקשה להחלים לחלוטין מפציעה טורדנית במפשעה, ינסה להגביר את קצב האימונים לקראת סוף השבוע ונכון לעכשיו הוא בספק גם לדרבי הקרוב. מי שייעדר בוודאות הוא ראדה פריצה שסוחב עונש הרחקה של חמישה צהובים בנוסף לכרטיס האדום שספג בדרבי השבוע ולכן יחמיץ גם את משחק העונה נגד הפועל באר שבע בעוד שבוע וחצי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב מול דלה ימפולסקי שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
ישחק בדרבי? ראדי/ברני ארדוב

במקביל למאבק האליפות וההכנות לקראת הפלייאוף העליון, עוסקים במועדון גם בתכנונים לקראת העונה הבאה. אחרי שהקבוצה הודיעה על הארכת חוזיהם של ראדה פריצה ומהראן ראדי, לוואלה! ספורט נודע כי המועדון יממש את האופציה גם על יואב זיו. בחוזהו של השחקן קיים סעיף על פיו האופציה תתחדש אם השחקן ייטול חלק בלפחות 60 אחוז ממשחקי הקבוצה, אולם בלי קשר לכך, המגן מוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי ובקרוב יחתום באופן רשמי על חוזה לעונה. .

בתוך כך וכפי שכבר פורסם המטרה המרכזית של מיטש גולדהאר וג'ורדי קרויף הוא השארתו של ערן זהבי שמחזיק אמנם בחוזה לשלוש עונות נוספות, אך בחוזהו קיים סעיף שחרור בגובה מיליון יורו. עד כה לא נערכו שיחות רשמיות בעניינו של הקשר, אולם במסגרת שיחות לא רשמיות וגישושים ראשוניים הבהירו אנשי המועדון לשחקן עצמו ולסוכנו רונן קצב כי קיים רצון להשאירו עוד שנים רבות בקרית שלום. על פי המתווה המסתמן, יוארך חוזהו של זהבי בשנתיים נוספות ושכרו ישודרג באופן משמעותי כדי שיחתום בקיץ על חוזה משודרג לחמש עונות נוספות ובמקביל גם יגדל משמעותית סעיף השחרור בהסכם החדש.

לקראת הדרבי הקרוב הוציא המועדון חולצה במהדורה מוגבלת, בהשראת ערן זהבי, שנמכתר באתר האינטרנט של הקבוצה במחיר של 50 ש"ח. כך היא נראית:

חולצת מכבי תל אביב לקראת הדרבי. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
חולצת מכבי תל אביב לקראת הדרבי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully