וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאזטה: "לסיידורף יש שני משחקים לנצח לפני שיפוטר"

מעמדו של המאמן שהגיע רק לפני חודשיים התערער משמעותית בעקבות רצף שלושת ההפסדים. אינזאגי עשוי להתמנות בקיץ

קלרנס סיידורף מאמן מילאן. Paul White, AP
החרב על הצוואר. סיידורף/AP, Paul White

האם קלרנס סיידורף נמצא רגע לפני פיטורים ממילאן? על פי דיווח ב"גאזטה דלו ספורט", לשחקן העבר שמונה לתפקיד רק לפני כחודשיים נותרו שני משחקים לפני שיוחלט לפטר אותו. סיידורף בן ה-37 לא הצליח לשפר את מצב הרוסונרי מאז שמונה במקומו של מסימיליאנו אלגרי כאשר קבוצתו מדורגת רק במקום ה-11 בליגה.

על פי הדיווח, סילביו ברלוסקוני, ברברה ברלוסקוני ואדריאנו גליאני נפגשו השבוע כדי לדון במצב הקשה של מילאן. במסגרת ההערכות של העיתון, סיידורף יצטרך להוכיח בשני המשחקים הקרובים נגד לאציו ופיורנטינה שמשהו השתנה כדי להימנע מפיטורים מוקדמים. כבר עכשיו ברור שאם סיידורף יפוטר, עוזרו מאורו טאסוטי יחליפו עד לסיום העונה ומועמדותו של פיפו אינזאגי תילקח בחשבון במהלך הקיץ.

קאקה ומריו באלוטלי שחקני מילאן במהלך ההפסד לפארמה. AP
"לצערי הרב חלק מהקשיים האלה מלווים אותנו במשך זמן רב ואפילו מהקיץ האחרון. הם לא נפתרו ונשארו אצלנו במשך כל העונה". שחקני מילאן בהפסד לפארמה/AP

במקביל מדווח העיתון כי במהלך חודש ינואר נפגש סיידורף עם האולטראס של מילאן, ואמר להם שהוא מקווה שההנהלה תאפשר לו להחליף לא פחות משלוש רבעי שחקנים מהסגל. העיתון ציטט את ראש חוג האוהדים של המועדון שאמר: "סיידורף אמר לנו ששלוש רבעי מהקבוצה שהוא ירש, הוא לא רוצה. הוא אמר את זה שבוע אחרי שהוא הגיע לקבוצה".

עשרה מחזורים לסיום העונה, ומילאן כלל לא נראית קרובה לאפשרות להיאבק על מקום באירופה בעונה הבאה. רק במחזור האחרון הפסידו הרוסונרי 4:2 לפארמה ורשמו הפסד שלישי ברציפות שדרדר את הקבוצה למקום ה-11 בטבלה, מרחק של 12 נקודות מאינטר החמישית.

מי שהתייחס למצבה של הקבוצה הוא השוער מרקו אמליה, שאמר: "אנחנו צריכים להתחיל מההתחלה, ולעלות לדשא עם גישה הרבה יותר נחושה ולהימנע מלגרום לעצמנו לקשיים. לצערי הרב חלק מהקשיים האלה מלווים אותנו במשך זמן רב ואפילו מהקיץ האחרון. הם לא נפתרו ונשארו אצלנו במשך כל העונה. האווירה הנוכחית לא אידיאלית וזו הבעיה. זה טבעי שיבקרו אותנו, אבל זה בידיים שלנו לשנות את הדעות הללו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully