וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני אנגליה: "ואן פרסי נתן זמן למויס"

ב"טיימס" פירשו את המהפך הגדול של יונייטד, ההולנדי הוכתר כ"מושיע". המאמן חגג: "אפשר לזכות בליגת האלופות. אמרתי ביום שני שננצח 0:3". חומרת הפציעה של ואן פרסי תתגלה רק מחר. וגם: כל המספרים

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. GettyImages
קאמבק ענק בגומלין. ואן פרסי ויונייטד חוגגים/GettyImages

כמה שאוהדי מנצ'סטר יונייטד חששו מהמשחק אמש (רביעי), ובסופו של דבר, למרות שהם התעלו על עצמם ומחקו פיגור 2:0 מהמשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות מול אולימפיאקוס עם 0:3 ביתי מרשים, הם איבדו את הכוכב שהביא אותם אל הארץ המובטחת. השדים האדומים קיבלו שלושער גדול של רובין ואן פריס, אך ההולנדי נפצע בדקה ה-88, נאנק מכאבים על הדשא ונאלץ לרדת על אלונקה, כשחומרת פציעתו עדיין אינה ידועה. בבוקר יום חמישי הודיעה הקבוצה שמצבו של החלוץ ההולנדי יובהר רק מחר.

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד מורד על אלונקה. GettyImages
ערב ענק שלו מסתיים דווקא בפציעה. ואן פרסי/GettyImages

המספרים:

* הפעם האחרונה בה מנצ'סטר יונייטד חזרה מפיגור 2:0 באירופה הייתה לפני 30 שנה, אז הקבוצה של רון אטקינסון הפכה לקבוצה האנגלית הראשונה שמוחקת הפסד כזה עם 0:3 גדול על ברצלונה (עם מראדונה) ברבע גמר גביע המחזיקות. הערב הגיע השחזור.

* יונייטד שמרה על 100 אחוזי הצלחה בבית מול קבוצות יווניות: שישה ניצחונות, הפרש שערים 1:20.

* אולימפיאקוס הפסידה את כל 12 משחקיה באנגליה (הפרש שערים 37:3).

* הפנדל אותו הבקיע ואן פרסי היה הראשון העונה של מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות.

* זהו שלושער ראשון של ואן פרסי בליגת האלופות, שהצטרף להולנדים הקודמים שעשו זאת במפעל: ואן באסטן, ואן ניסטלרוי ומקאי.

* ואן פרסי הוא השחקן הראשון של מנצ'סטר יונייטד שכבש שלושער בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות.

* לראשונה אי פעם, מתוך 11 פעמים בהן נערך סיבוב שמינית גמר בליגת האלופות, כל הקבוצות שסיימו ראשונות בבתים המוקדמים עלו לרבע הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוהדי מנצ'סטר יונייטד עם שלט תמיכה במאמן דייויד מויס. GettyImages
סוף סוף יש להם סיבה לחגוג. אוהדי יונייטד מפרגנים למויס/GettyImages

תגובות:

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, דייויד מויס התייחס בסיום למצבו של ואן פרסי: "אני מקווה שהפציעה של ואן פרסי לא כזו נוראית כמו שחשבנו תחילה. הוא ספג מכה מאחורי הברך והוא ייבדק מחר בבוקר". מויס אף פרגן לגיגס הבלתי נגמר: "גיגסי היה פנטסטי היום. הכושר הגופני שלו ויכולת המסירה - הוא פשוט בלתי ייאמן. הוא פריק. ביום שני בבוקר אמרתי שננצח 0:3. רק כדי לתת לקהל משהו בחזרה. אני לא רוצה להגיד שזה רגע המפנה שלנו, אבל אני מאוד מקווה שזה אכן כך".

מויס התייחס גם לסיכוייה של יונייטד לזכות במפעל, ואמר: "זה תלוי איך תתקדם ההגרלה, אבל אנחנו נגיע כאנדרדוג למשחקים רבים. אני מאמין שהמועדון מסוגל להשיג את התואר. אם נשחק בהתאם ליכולות שלנו, מה שלא עשינו מספיק, אנחנו נוכל להשתוות לכל קבוצה".

ריאן גיגס סיפר על התחושות בחדר ההלבשה של האדומים ואמר: "זה תמיד קשה לא לספוג ולהבקיע שלוש פעמים, אבל הצלחנו לעמוד בכך. היה עלינו הרבה לחץ, בעיקר אחרי ההפסד לליברפול ביום ראשון, כך שהיינו חייבים את התוצאה הזו לאוהדים". לאחר המשחק נשאל גיגס על האפשרות שיהפוך בתום העונה למנג'ר המועדון, ואמר: "אני לא יודע שום דבר לגבי זה. כפי שראיתם היום אני נהנה לשחק את הכדורגל שלי ואני רוצה להמשיך לשחק כדורגל. העונה לא הייתה מה שציפינו. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר כפי שעשינו הלילה".

ויין רוני הוסיף: "היתה לנו את התשוקה לנצח, האוהדים היו פנטסטיים וזה הגיע להם. היינו חייבים את זה לעצמנו, לאוהדים, למנג'ר שלנו, לכולם. זוהי תוצאה נהדרת ואני מקווה שזה יכול להעיר לנו את העונה".

מאמן אולימפיאקוס, מיצ'ל היה מאוכזב מאוד בסיום, אך אמר: "אני מברך את שחקניי על המאמץ. כשמסתכלים על תוצאה אפשר היה לחשוב שזה היה משחק של קבוצה אחת, אבל זה לא היה המקרה. כדורגל משחקים בשני קצוות המגרש, והיום עשינו טעויות בשני המקומות. היו לנו הזדמנויות אבל לא הצלחנו להפוך אותן לשערים. קבוצות שלא מנצלות את המצבים שלהן בשלב הזה משלמות על כך".

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
חזה את התוצאה ביום שני. דייויד מויס/GettyImages
ריאן גיגס שחקן מנצ'סטר יונייטד מול לאנדרו סאלינו שחקן אולימפיאקוס. AP
עמדו בלחץ. גיגס/AP

ומה קורה הבוקר בעיתוני אנגליה? מן הסתם תמונתו של ואן פרסי כיכבה בכל העיתונים כשהוצמדו לה המילה "המושיע". מי שזכה לרגע של נחת הוא דייויד מויס שזכה לעקיצות מהעיתונים. ב"סאן" בחרו ב"הם לא יכולים לפטר את מויס עכשיו" וב"טיימס" בחרו ב"ואן פרסי נתן זמן למויס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כותרת "הסאן" הבוקר שעוסקת במעמדו של מויס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully