וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרים זינגר הודיע על פרישה מהוועד האולימיפי

מי שכיהן כמנכ"ל הוועד האולימפי במשך 20 שנים הסביר: "מעוניין לפתח אפיקי עשייה חדשים". יגאל כרמי: "אין עוד מומחה כמוהו"

יגאל כרמי, אפרים זינגר. יוסי ציפקיס
לא יישאר לריו. זינגר עם כרמי/יוסי ציפקיס

לאחר 20 שנים בתפקידו כמנכ"ל הוועד האולימיפי, הודיע הערב (רביעי) אפרים זינגר כי הוא פורש מתפקידו. "כבר תקופה לא קצרה אני חושב על פרישה מהתפקיד", אמר הערב זינגר, "וזאת לאור העובדה שלאחר שנים רבות בתפקיד המנכ"ל אני מעוניין, לצד המשך פעילותי כחבר בהנהלת הוועד האולימפי האירופאי, לפתח אפיקי עשייה חדשים". זינגר הוביל במהלך השנים את משלחות ישראל למשחקים האולימפיים באטלנטה 1996, סידני 2000 , אתונה 2004, בייג'ינג 2008 ולונדון 2012 במהלכם זכתה ישראל בחמש מדליות אולימפיות, בכללן מדליית הזהב ההיסטורית.

"לא תמיד מפרגנים לוועד האולימפי בישראל ויש הנהנים לעקוץ אותנו", הוסיף זינגר, "אולם לא ניתן להתעלם מכברת הדרך הענקית שנעשתה בעשרים השנים האחרונות. במיוחד בכל הקשור להעמדת המשאבים הכלכליים והארגוניים האופטימלים לטובת ההכנות המקצועיות של ספורטאי הצמרת, וזאת לצד הפעילות האינטנסיבית בארץ ובחו"ל להנחלת המורשת האולימפית. במיוחד אפשר לציין את הנצחתם של י"א חללי מינכן". זינגר יישאר בתפקידו עד לכשימצא מחליף עימו יתנהל תהליך חפיפה מסודר.

יו"ר הוועד האולימפי, יגאל כרמי, אמר בתגובה: "אין בישראל עוד מומחה בתחום האולימפי כמו אפרים זינגר. רציתי שימשיך לפחות עד המשחקים האולימפיים בריו, אבל לזיגי היו תוכניות אחרות. אנחנו נמשיך להתייעץ איתו כדי לא לאבד את הידע העצום שצבר וזאת למען קידום הספורט האולימפי בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully