וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת האלופות: ברצלונה מול ריאל? באיירן נגד צ'לסי?

הכול אפשרי בהגרלה שתיערך בניון (13:00, ספ' 5 ו-HD), כולל קלאסיקו מסקרן. גם פ.ס.ז', יונייטד, אתלטיקו ודורטמונד מחכות

באיירן מינכן חוגגת זכיה בליגת האלופות. רויטרס
באיירן תהיה הראשונה ששומרת על התואר?/רויטרס

אחרי שתמונת העולות לרבע גמר ליגת האלופות הושלמה, בהגרלה המסקרנת שתיערך היום (שישי, 13:00, שידור חי בספורט 5 ו-HD) בניון, שוויץ, כבר לא תהיינה הגבלות: הכול אפשרי.

באיירן מינכן, דורטמונד, ברצלונה, ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד, פריס סן ז'רמן, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד הן הקבוצות המשתתפות בהגרלה, וכולן יכולות להיפגש ביניהן. שחזור הגמר הקודם כבר בשלב שמונה האחרונות? או דווקא הגמר של 2012? קלאסיקו? אולי דרבי נוסף של מדריד? עד שהכדורים ישלפו, אפשר רק לפנטז.

המשחק הראשון של רבע הגמר ייערך ב-1 וב-2 באפריל, הגומלין שבוע לאחר מכן.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי עולה לנגיחה מול שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
רוצים עוד קלאסיקו? ליאונל מסי מול סרחיו ראמוס/רויטרס

הקבוצות

באיירן מינכן

אלופת אירופה שואפת להיות הראשונה מאז הקמת ליגת האלופות שמצליחה להגן על התואר. באיירן מינכן עברה את ארסנל עם 1:3 בסיכום, נחשבת לקבוצה הטובה באירופה וככל הנראה תגיע לרבע הגמר כאלופת גרמניה, שכן היא מוליכה את הבונדסליגה בפער של 23 נקודות.

דורטמונד

סגנית אלופת אירופה איבדה סיכוי לזכות באליפות גרמניה, אבל תשמח לפחות לשחזר את ההישג מהעונה שעברה עם הגעה לגמר. דורטמונד הפכה לאימת הקבוצות הספרדיות אחרי שהדיחה ברבע הגמר אשתקד את מלאגה עם פינאלה דרמטי ואז חגגה בחצי הגמר גם על חשבון ריאל מדריד. שוב תגיע לספרד?

ברצלונה

דיבורים על משבר, על פרידה בקיץ מטאטה מרטינו ועל מהפכה בקיץ? לפחות כרגע, ברצלונה עדיין נאבקת בכל החזיתות. אמנם בליגה היא בפיגור של ארבע נקודות אחרי ריאל מדריד, רגע לפני הקלאסיקו, והיא תפגוש את הבלאנקוס גם בגמר הגביע, אך באירופה היא ניערה את מנצ'סטר סיטי עם ניצחון כפול ורשמה רבע גמר שביעי ברציפות בצ'מפיונס.

ריאל מדריד

מוליכת הליגה הספרדית, כמו יריבתה המושבעת מקטלוניה, רצה גם היא בכל שלושת המפעלים ועושה זאת בצורה נפלאה. ריאל מדריד לא הפסידה בכל המסגרות מאז הקלאסיקו הקודם בסוף אוקטובר, מציגה הגנה יעילה וכמובן שלישייה התקפית נדירה אותה מוביל בגאון כריסטיאנו רונאלדו, שכבש 25 שערי ליגה ועוד 13 בליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. AP
אף אחד לא רוצה לפגוש אותו. זלאטן איברהימוביץ'/AP

אתלטיקו מדריד

לראשונה מאז 1997, הקולצ'ונרוס הגיעו למעמד רבע גמר ליגת האלופות. אתלטיקו מדריד רוצה להיות הסוס השחור של העונה, ולהראות שלמרות הסגל הקצר יחסית היא מסוגל לרוץ באירופה במקביל למאבק האליפות מול שתי הגדולות של ספרד. החבורה הלוחמת של דייגו סימאונה עלתה אחרי 1:5 בסיכום שמינית הגמר.

פריס סן ז'רמן

אלופת צרפת נמצאת ברבע הגמר בפעם השנייה ברציפות. אשתקד היא לא הפסידה לברצלונה, אך הודחה בגלל שערי חוץ וכעת מדובר מבחינתה במקצה שיפורים. פריס סן ז'רמן מוליכה בבטחה את הליגה הצרפתית עם שמונה נקודות יתרון על פני מונאקו, תשחק גם בגמר גביע הליגה ונהנית מעונה פנטסטית של זלאטן איברהימוביץ' (25 שערי ליגה ועוד 10 בליגת האלופות).

צ'לסי

אלופת אירופה מ-2012 התגברה על ה-1:1 מול גלאטסראיי בטורקיה עם 0:2 בגומלין ועלתה שוב לרבע הגמר. ז'וזה מוריניו, שכבר הניף את הגביע האירופי כמאמן פורטו ואינטר, רוצה לעשות זאת בפעם השלישית עם צ'לסי ולהפוך למאמן הראשון שחתום על ההישג הזה. אולי ברבע הגמר יצפה לו עימות עם הנמסיס פפ גווארדיולה, בשחזור גמר 2012?

מנצ'סטר יונייטד

גם בעונה איומה, בה היא הודחה בשלב מוקדם מהגביעים ומדורגת רק במקום השביעי בפרמיירליג, מנצ'סטר יונייטד הצליחה לעלות לרבע גמר ליגת האלופות. השדים האדומים הזיעו הכי הרבה, כשמחקו פיגור 2:0 מול אולימפיאקוס בזכות ניצחון 0:3 ביתי. בעונה שעברה ריאל הדיחה את יונייטד בשמינית הגמר, אולי עכשיו יהיה מפגש חוזר עם רונאלדו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully