וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמלה ניצחה את הפועל ראשל"צ

הבנות של ענבר חתמו את העונה הסדירה עם 56:70 לפני סדרת חצי הגמר מול רמת חן, שניצחה גם היא. אשדוד גברה על רמה"ש

שחקניות אליצור רמלה אחרי הזכייה בגביע המדינה. ברני ארדוב
מגיעות מוכנות לסדרת חצי הגמר. שחקניות רמלה/ברני ארדוב

אליצור רמלה חתמה הערב (רביעי) את הליגה הסדירה בכדורסל נשים עם ניצחון במשחק לפרוטוקול בלבד 56:70 על הפועל ראשון לציון ולמעשה סיימה במקום הראשון את העונה הרגילה. מ.ס. אשדוד שסיימה במקום השני גברה 85:88 על רמת השרון ומכבי רמת חן ניצחה 78:91 את בנות הרצליה. כעת יעברו הנשים לשחק את סדרות חצי הגמר כאשר אשדוד תפגוש את רמת השרון ואילו רמלה תשחק נגד רמת חן.

רמלה כאמור טיילה לניצחון קליל כהכנה לקראת הדבר האמיתי, ונהנתה מערב מצוין של תמרה ג'יימס שסיימה עם 16 נקודות כשיחד איתה ונסה גידן קלעה 12 ואליסון הייטוור קלעה עשר בדרך ל-56:70 על הבנות מעיר היין. את הקבוצה של שירה העליון הובילה אמנדה תומפסון עם 18 נקודות.

רמת השרון ואשדוד נפגשו לסוג של הכנה לסדרה המסקרנת ביניהן על מקום בגמר כאשר הבנות של אלי רבי ירדו כשידן על העליונה עם ניצחון דחוק 85:88 בהארכה. אחרי 76:76 בתום 40 דקות ובמצב של 84:84 כשנותרו פחות משתי דקות לסיום, דניאל אדמס מאשדוד הלכה לקו וקלעה שתי נקודות, מייגן פרזי קלעה רק נקודה בצד השני ונעמי קולודני סגרה את הסיפור מהקו. אדמס הוליכה את המנצחות עם 18 נקודות, שירן צעירי וטיפני ג'קסון הוסיפו 16 כל אחת. אצל המפסידות הבולטת הייתה שמילה האמפטון עם 34 נקודות.

רמת חן שירדה מאוכזבת בשבוע שעבר מההפסד לאשדוד החזירה לעצמה מעט מהביטחון אחרי 78:91 על בנות הרצליה לפני הדבר האמיתי והמפגש המסקרן עם רמלה. אחרי פתיחה רצחנית שכללה 15:32 ברבע הראשון, הרמת גניות הרשו לעצמן להוריד את הרגל מהגז בדרך לניצחון. אשלי שילדס קלעה 19 וקארימה כריסטמס 18. אצל המפסידות בלטה צ'לסי הופקינס עם 27 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully