וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ציון צמח ופראלימני ירדו ליגה בקפריסין

1:1 בחוץ מול אתניקוס לא הספיק לקבוצה במחזור הנעילה הדרמטי. 14 דקות לקשר. אוחיון וקולאוטי הפסידו 1:0 לארמיס

העונה הסדירה בליגה הקפריסאית הגיעה הערב (רביעי) לסיומה עם מחזור נעילה דרמטי בו נשרה פראלימני של ציון צמח לליגה השנייה. הקבוצה של הקשר הישראלי הייתה חייבת ניצחון חוץ על אתניקוס אכנאס בתוספת איבוד נקודות של יריבותיה, אריס לימסול וקוקליון, על מנת להשלים את הקאמבק שביצעה בשבועות האחרונים. היריבות אכן איבדו נקודות (אריס נוצחה 3:2 על ידי אפולון וקוקליון הובסה 4:0 על ידי א.א.ל), אך ה-1:1 של פראלימני שלח אותה אוטומטית לליגת המשנה מהמקום הלפני אחרון.

צמח נכנס כמחליף בדקה ה-76, אבל לא הצליח להושיע. גיורגוס טופאס, אותו החליף צמח, נתן תקוות לפראלימני עם פנדל מדויק בדקה ה-25, אך פרדראג לאזיץ' איזן שש דקות להפסקה. צמח שעבר לפראלימני בינואר הספיק לכבוש שער אחד ולבשל שער נוסף בשמונה הופעות ליגה.

"זה כואב מאוד וקשה לעכל את זה שירדנו ליגה", אמר צמח. "למרות שהגעתי לקבוצה במצב קשה מאוד כשהיינו בפער 14 נקודות מהקו האדום וסיימנו את העונה עם נקודה פחות ממה שהיינו צריכים. נהניתי מאוד בפראלימני מבחינת הכול. זה מועדון שהיה חייב להישאר בליגה ולצערי זה לא קרה. כעת אני אשאר פה בזמן הקרוב כי יש לנו אימונים ומשחקי אימון. לגבי העונה הבאה, אשב עם הסוכן שלי ונראה מה יהיה. אני יודע שיש כאן מספר קבוצות שמתעניינות בי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הושיע. צמח/מערכת וואלה!, צילום מסך

* א.א.ק לרנקה סיימה את העונה הסדירה במקום השביעי לאחר ניצחון חוץ 0:1 על דוקסה. חיים מגרלשווילי שיחק 90 דקות, חסן אבו זייד הפצוע לא נכלל בסגל.

* אנורתוזיס של רוברטו קולאוטי (90 דקות), משה אוחיון (90 דקות) ועמית בן שושן (לא בסגל) הפסידה 1:0 לארמיס. קבוצתם של הישראלים סיימה במקום השישי ותשחק בפלייאוף העליון.

12 הקבוצות הנותרות ימשיכו כעת לשני סיבובי פלייאוף (שש בעליון ושש בתחתון), כאשר שתי קבוצות נוספות יירדו לליגת המשנה. בעונה הבאה גם סגנית האלופה הקפריסאית תשחק במוקדמות ליגת האלופות והמקום הרביעי יספיק כדי להבטיח כרטיס למוקדמות הליגה האירופית.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • ציון צמח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully