וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי יונייטד בטוחים: דווקא פרגוסון אשם במצב הקשה

מסקר שנערך באתר אוהדים עולה כי הקהל מפנה אצבע מאשימה כלפי המנג'ר האגדי. וגם: השוואה בין מויס ביונייטד ובאברטון

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לשעבר אלכס פרגוסון. רויטרס
האם הוא האשם במצב של יונייטד? פרגוסון/רויטרס

אוהדי מנצ'סטר יונייטד עדיין לא רואים בדייויד מויס אשם עיקרי לעונה הנוראית שעוברת על הקבוצה. בסקר שנערך באתר האוהדים של הקבוצה התגלו ממצאים מפתיעים למדי. כ41% מהאוהדים רואים דווקא באלכס פרגוסון, המנג'ר האגדי שבחר במויס כמחליפו, כאשם העיקרי בזמן שהמנג'ר הנוכחי קיבל רק 17% מהקולות.

כמו כן, האוהדים מעדיפים להאשים את הבעלים, משפחת גלייזר, כש33% חושבים שהם הגורם העיקרי לאחת העונות הגרועות ביותר בשנים האחרונות של המועדון. אל שאר חברי ההנהלה (אד וודוורד ודייויד גיל) דווקא לא מפנים אצבע מאשימה כשרק 4% מהאוהדים הצביעו עליהם כבעיה וכך גם קיבלו השחקנים.

בנוסף, האוהדים הודיעו כי אם הקבוצה לא תצליח להפוך את הפיגור מהמשחק הראשון באולימפיאקוס ולעבור שלב, הם יפסיקו את התמיכה במויס ויאשימו אותו במצב העגום.
בינתיים ב-ESPN פרסמו נתונים שמראים שקצב הניצחונות, הכיבושים והספיגות של מנצ'סטר דומה בצורה מפחידה לקצב של אברטון בשנה שעברה. אחרי 29 משחקים, מויס השיג ביונייטד ובאברטון את אותו מספר נקודות, אותו מספר שערים ומספר כמעט זהה של ספיגות (34 ביונייטד לעומת 35 באברטון).

מנצ'סטר יונייטד סובלת מעונה איומה בכל החזיתות ואחרי שיצאה ממירוץ האליפות בפרמיירליג, הערב (רביעי) היא מנסה להציל את הכבוד האבוד ולהעפיל לשלב רבע גמר ליגת האלופות, למרות שהיא סוחבת הפסד 2:0 לאולימפיאקוס מהמשחק הראשון.

שימו לב לנתונים המפתיעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully