וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספולסטרה: "זה מה שעושה את לברון כל כך מיוחד"

ג'יימס שוב דילג בקלות מעל האקסית, המאמן שיבח: "אחרים במקומו היו מנסים להגיע ל-70 נקודות, אבל הוא לא אנוכי"

מאז משחק השיא של לברון נגד שארלוט שבו הוא קלע 61, מיאמי וה- MVP המכהן יצאו קצת מהקצב שמאפיין אותם, ונכנסו לתקופה פחות טובה של שני ניצחונות בשבעה משחקים. הלילה לברון חזר לקליבלנד למפגש עם האקסית, ודווקא כשדווין וייד ישב על הספסל התפוצץ עם 43 נקודות ב-14 מ-19 מהשדה ושיא קריירה ברבע הראשון של 25 נקודות, כדי לנצח 96:100. "אני לא יודע, זה אחד מהימים שבהם אתה נכנס לזון", אמר לברון כשנשאל על הפתיחה המטורפת של 10 מ-11 מהשדה עם ארבע שלשות ברבע הראשון.

לברון נהנה לשחק נגד הקבוצה שלו לשעבר, לה הפסיד רק פעם אחת ב-14 מפגשים. הפעם זה קרה ללא וייד, וכאשר נשאל למה הוא טוב דווקא כשהסופרסטאר השני של הקבוצה נח (גם השיא מול שארלוט הגיע כשווייד לא שיחק), השיב: "וייד נח הרבה משחקים וידעתי בדיוק מה לעשות ואיך לגשת למשחק. הבריאות שלו השתפרה וזה טוב יותר לקבוצה, אבל הקצב שלי כאינדיבידואל הלך קצת לאיבוד. זו לא השנה הראשונה שלנו ביחד וכבר הבנו איך לשחק אחד עם השני אחרי היעדרות ארוכה".

המאמן אריק ספולסטרה הגיב על הערב המשוגע של הכוכב הגדול שלו: "זה מה שעושה את לברון כל כך מיוחד בליגה הזו, יש שחקנים שאחרי פתיחה חלומית כזו היו מסתכלים על המספרים שלהם ומנסים להגיע ל-70 נקודות. לברון פשוט מנסה לשחק את המשחק בצורה נכונה. הוא שחקן לא אנוכי".

לברון קלע 43, מיאמי ניצחה בקליבלנד

לברון ג'יימס, מיאמי היט. AP
לא מפסיק לנצח את האקסית. לברון/AP

ערב של שיאים אישיים היה גם באטלנטה, כשג'יף טיג קלע שיא קריירה של 34 נקודות ופול מילסאפ העמיד טריפל דאבל ראשון בקריירה של 19 נקודות, 13 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, כדי לנצח בהארכה 113:118 את טורונטו. רצף הניצחונות של ההוקס עלה לחמישה גם ללא הכוכב הגדול אל הורפורד. "אנחנו לא מחפשים תירוצים", אומר מילסאפ על הפציעות שעימן התמודדה הקבוצה העונה, "אנחנו פשוט משחקים חזק כדי לנצח".

טריפל דאבל ראשון בקריירה רשם גם הפוינט גארד של סקרמנטו אייזיאה תומאס, שרשם 24 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, כשהקבוצה שלו ניצחה בהארכה 111:117 את וושינגטון. "אני גאה בו", אמר רודי גיי, שסייע לרכז נמוך הקומה עם 24 נקודות, "הוא השפיע על המשחק בכל קטגוריה. הגודל לא משנה כשאתה כל כך לוהט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully