וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך כשעה: מכבי תל אביב מכרה את כל חבילות הפלייאוף

19.3.2014 / 13:11

הצהובים הודיעו על מכירה של כמה מאות מנויים לחמשת משחקי הבית. כעת לא יימכרו כרטיסים למשחקי הבית של הקבוצה

one

במכבי תל אביב עדיין לא התאוששו מחגיגות הניצחון הדרמטי 2:3 בדרבי התל אביבי הגדול ואמש (רביעי) ניצלו השחקנים את היום החופשי, כדי לחגוג במסיבת תחפושות מיוחדת שנערכה לכבוד חג הפורים. כל השחקנים הגיעו מחופשים כמיטב המסורת ובין כולם בלטו השוער חואן פאבלו והחלוץ טל בן חיים שהתחפשו לליצנים, גל אלברמן שהפתיע בתחפושת של אישה בלונדינית, עומרי אלטמן שהפך לספיידרמן וכן דור מיכה שהפך לבאטמן.

שער הניצחון של זהבי בדרבי מזווית שעוד לא ראיתם

אוהדי מכבי תל אביב אחרי שער הניצחון בדרבי. יוסי ציפקיס
ימלאו את בלומפילד בפלייאוף/יוסי ציפקיס

"בחג עצמו לא יכולנו לחגוג בגלל ההכנות לדרבי", אמר שחקן בקבוצה. "אחרי התוצאה בדרבי, אין סיבה שלא נחגוג ואנחנו שמחים שיכולנו להגיע במצב רוח שמח למסיבה הזו כפי שראוי שיהיה בחג הפורים. היום ננוח קצת ונסיים עם החגיגות כדי להתכונן כמו שצריך לדרבי הקרוב ביום שני. הפעם זה יהיה מול בלומפילד צהוב ואסור לנו לפשל מול האוהדים שלנו", הוסיף השחקן.

הצהובים החליטו למכור חבילות פלייאוף לחמשת משחקי הבית בפלייאוף העליון והמכירה שהתחילה הערב בשעה 19:00 באתר של משרד הכרטיסים "לאן" הסתיימה כעבור כשעה. לצהובים יש כבר למעלה מעשרת אלפים מנויים שנתיים והמשמעות היא שלמשחקי הפלייאוף לא ימכרו כרטיסים בודדים, אלא אם יופשרו כרטיסים נוספים לטובת הקבוצה.

בפן המקצועי יחסר המאמן פאולו סוזה את החלוץ המורחק ראדה פריצה, כאשר ברק בדש שנכנס כמחליף בדרבי והיה טוב מאוד, צפוי לפתוח בהרכב. בצוות הרפואי עושים מאמצים להכשיר את מהראן ראדי שסובל ממתיחה בשרירי הגב וכן את קרלוס גרסיה שלא מצליח להתאושש מפציעה במפשעה במשך שבועיים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב ברק בדש. ברני ארדוב
יקבל צ'אנס בהרכב. בדש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully