וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן וואלאס נעצר בחשד לתאונת פגע וברח

'ביג בן', אחד משחקני ההגנה הטובים בתולדות ה-NBA, עשוי להישלח לשנה בכלא בעקבות המקרה שאירע בחודש שעבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך הוא ייצא מזה? וואלאס לאחר המעצר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני 10 שנים בדיוק, בן וואלאס היה על גג העולם. הוא זכה באליפות ה-NBA עם דטרויט, הצטיין ונחשב לשחקן ההגנה הטוב בעולם. עשור חלף, ו-וואלאס, הנודע בכינוי 'ביג בן', הגיע לנקודת שפל. וואלאס נעצר אמש (שלישי) על ידי המשטרה, והוא מואשם בתאונת פגע וברח שביצע, כביכול, בחודש שעבר בוירג'יניה. התביעה דורשת לכלוא את וואלאס לשנה שלמה, ובינתיים נותר שחקן העבר במעצר ליומיים הקרובים, שעשויים להתארך למעצר עד תום ההליכים.

הסיפור החל כשבליל ה-9 בפברואר אירעה תאונה במחוז הנריקו, במהלכה התנגשה מכונית בגדר של בית פרטי, חדרה לחצר וגרמה להרס רב. על פי עדות של עובר אורח, "וואלאס התנגש בגדר רק משום שכעס על דבר מה. אחר כך הוא יצא מהמכונית וברח". וואלאס לא גרם לפגיעה בנפש, אך בעקבות מנוסתו מהמקום דורשת התביעה עונש חמור.

וואלאס (40) נחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים בתולדות ה-NBA, למרות שכלל לא נבחר בדראפט. במהלך הקריירה הוא נבחר ארבע פעמים לשחקן ההגנה של העונה, שיא אותו הוא חולק עם דיקמבה מוטומבו. לשיאו הגיע, כאמור, בדטרויט, שם שיחק לאורך שתי קדנציות בין 2000-2006 ובין 2009-2012, אז תלה את הנעליים. הוא זכה באליפות אחת ב-2004, ונבחר ארבע פעמים למשחק האולסטאר.

בן וואלאס, דטרויט פיסטונס. Duane Burleson, AP
היו ימים. וואלאס בדטרויט/AP, Duane Burleson
  • עוד באותו נושא:
  • בן וואלאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully