וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמת גן הפתיעה את נהריה, גליל עליון נצמדה

החבורה של נאווי סיימה ב-81:82 דרמטי מול מוליכת הטבלה, ופתחה מחדש את המאבק על המקום הראשון. ניצחון לעפולה

נייט מילר שחקן מכבי באר יעקב חוגג ניצחון על הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפסד כואב. נייט מילר/ברני ארדוב

המחזור ה-23 בליגה הלאומית סיפק לנו הערב (שלישי) הפתעה גדולה, כשמכבי רמת גן ניצחה 81:82 את מוליכת הטבלה עירוני נהריה, ופתחה מחדש את המאבק על המקום הראשון, כשנותרו שלושה מחזורים לעונה הסדירה. הפועל גליל עליון, שהביסה בקלילות את טבעון/מגידו 61:93, רחוקה כעת נקודה אחת בלבד מנהריה בקרב על המקום הראשון. הפועל עפולה שמרה על המקום השלישי בזכות 63:101 על מכבי באר יעקב החלשה. ניצחונות גם לקרית אתא, הפועל כפר סבא/כוכב יאיר, אליצור אשקלון וא.ס רמת השרון.

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון, אבישי גורדון. נמרוד סונדרס
המקום הראשון עדיין פתוח. אבישי גורדון/נמרוד סונדרס

מכבי רמת גן - עירוני נהריה 81:82

ניצחון ענק ומפתיע לחבורה של עמי נאווי באולם זיסמן, שפותח מחדש את המאבק על המקום הראשון בטבלה, אחרי שכבר נראה היה שהוא בידיים של נהריה. רמת גן ממשיכה לעקוץ את 'הגדולות' של הליגה, והפעם נעזרה בסל ניצחון של רודני אלכסנדר, דקה וחצי לסיום, ובעיקר בפעולות הגנתיות גדולות בדקת הסיום, שלא אפשרו למוליכת הטבלה לקלוע סל. שון דניאל אמנם איבד כדור קריטי פחות מדקה לסיום, אך גרם לאיבוד של נייט מילר במהלך האחרון של המשחק ונתן את האות לחגיגות של הביתיים. רודני אלכסנדר הוביל את רמת גן עם 22 נקודות ו-15 ריבאונדים, עמית תמיר הוסיף 15 ו-5 ריבאונדים ואילו שון דניאל תרם 14 משלו. 22 ו-7 של נייט מילר לא הספיקו לנהריה.

הפועל גליל עליון - טבעון/מגידו 61:93

עוד לפני שהגיעו החדשות המשמחות מגוש דן, גליל עליון לא התקשתה לטאטא את היריבה החלשה מהתחתית, וכעת, לאור ההתפתחויות, היא רחוקה רק נקודה אחת מנהריה בפסגה הטבלה, כשנותרו חמישה מחזורים לסיום העונה הסדירה. רבע ראשון מוחץ של 10:31 סגר עניין עבור זיו ברתנא וחבורתו, ומשם הם שייטו לניצחון קליל. דייויד לאבו (28 ו-11 ריבאונדים) ואריק ארטלי (27 ו-9) היו בלתי ניתנים לעצירה עבור גליל עליון.

הפועל עפולה - מכבי באר יעקב 63:101

גם השלישית בטבלה שמחה לקבל את פניה של יריבתה החלשה, שנועלת את הטבלה וחטפה עוד תבוסה צורבת לאוסף. עפולה לא נותנת רמת גן להתקרב אליה בקרב על המקום השלישי, ואחרי שמעט התקשתה לנצח את טבעון/מגידו במחזור הקודם, הפעם סגרה עניין מוקדם עם רבע ראשון של 16:31. רוברט סאלי ניפק משחק מפלצתי וסיים עם 34 נקודות. מקסים קיקוס סייע לו עם 13 משלו.

תוצאות נוספות:

אליצור קרית אתא - אליצור רמלה 87:102

הפועל כפר סבא/כוכב יאיר - אליצור יבנה 72:89

אליצור אשקלון - מכבי הוד השרון 96:110

א.ס רמת השרון - הפועל מגדל העמק 69:81

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully