וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו מאלדיני: "אני רואה את המצב במילאן ומשתגע"

בלם העבר האגדי של הרוסונרי תקף: "הם הורסים את כל מה שבנינו בעשור האחרון. גם גווארדיולה לא היה מצליח שם"

פאולו מאלדיני שחקן העבר של מילאן. Claudio Villa, GettyImages
כמה כואב לו. מאלדיני/GettyImages, Claudio Villa

24 שנים התרוצץ פאולו מאלדיני על כר הדשא בסן סירו במילאנו. הוא הופיע 902 פעמים במדי הרוסונרי של מילאן וזכה עם הקבוצה בשבע אליפויות ובחמישה גביעי אירופה. וכיום, כאשר המועדון האהוב שלו נמצא רק במקום ה-11 בסרייה A, עשרה מחזורים לסיום העונה, מלדיני לא יודע את נפשו מרוב כאב על המצב אליו הידרדרה קבוצתו האהובה.

"יש בתוכי שילוב של כעס ואכזבה מהמצב של מילאן", אמר בלם העבר האגדי ל"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי, "לא בגלל התוצאות, אלא כי אני מרגיש שזורקים שם לפח את כל מה שנבנה לאורך העשור האחרון וזה גורם לי להרגיש נורא. אני יודע כמה עבודה הושקעה כדי להגיע לימים הגדולים, כמה לקח כדי לבנות סיפור יפה כל כך ואני משתגע כשאני רואה איך הורסים את הכול. הם לא מסוגלים להתמודד עם יובנטוס או עם הקבוצות הגדולות באירופה. אין שם תכנון לשום דבר".

מאלדיני הודה שמילאן פנתה אליו בבקשה שיחליף כאחראי מקצועי את אדריאנו גליאני: "היו לי שני ראיונות עבודה עם ברברה ברלוסקוני, אבל לא שמעתי ממילאן מאז. הייתי מוכן לקחת את התפקיד, לקבוצה חסר מישהו שמבין בכדורגל. גליאני הוא מנהיג נהדר, אבל לא מבין את הראש של השחקנים. הוא צריך מישהו שיעזור לו להחליט האם שחקן מסוים מתאים למילאן או לא. אבל כשלאונרדו התחנן שאשמש כמנהל מקצועי, גליאני לא רצה. אי אפשר להאשים את קלרנס סיידורף במצב הקיים. הוא לא מנוסה, אבל יש לו אומץ ואישיות. אפילו גווארדיולה לא היה מצליח במילאן של היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully