וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויס: "רוצים לספק לאוהדים שלנו ערב בלתי נשכח"

מנ' יונייטד תנסה למחוק הפסד 2:0 מול אולימפיאקוס בשמינית גמר הצ'מפיונס (ד', 21:45, ספ' 5). דורטמונד תארח את זניט

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מהמשחק הזה אין דרך חזרה. מויס/רויטרס

תמונת שמונה העולות לרבע גמר ליגת האלופות תושלם ביום רביעי עם שני המשחקים האחרונים בשמינית הגמר. במוקד יעמוד המפגש המסקרן שבו תארח מנצ'סטר יונייטד את אולימפיאקוס ותנסה להתגבר על ההפסד 2:0 מהמשחק הראשון ביוון. במשחק השני בורוסיה דורטמונד צפויה להשלים את העפלתה עם משחק ביתי מול זניט אחרי שניצחה 2:4 ברוסיה.

שחקני אולימפיאקוס חוגגים, במרכז הקפטן יאניס מניאטיס. AP
במשחק הקודם הם חגגו, איך זה יסתיים באנגליה? שחקני אולימפיאקוס/AP

מנצ'סטר יונייטד - אולימפיאקוס (21:45, ספורט 5 ו-HD)

שלושה ימים לאחר שחוותה את אחד ההפסדים המשפילים בתולדותיה והובסה 3:0 באולד טראפורד על ידי ליברפול, אלופת אנגליה תנסה להציל במשהו את העונה הנוראית שלה ולשמור על סיכוי לזכות בתואר היחיד שנשאר לה העונה. כדי לעשות זאת הקבוצה המקרטעת של דייויד מויס תצטרך להתגבר על ההפסד 2:0 במשחק הראשון שנערך בפיראוס.

יונייטד ניצחה בכל ארבעת מפגשיה מול היוונים עד אותו הפסד במשחק הקודם אך אלופת יוון מגיעה למשחק הזה עם הרבה ביטחון ואחרי שרק ב יום שבת הבטיחה זכייה באליפות ה-41 שלה. השדים האדומים ינסו לשאוב עידוד מהמאזן העגום של היוונים על אדמת אנגליה שם הם הפסידו בכל 11 הביקורים האחרונים שלהם. מיצ'ל המאמן של היוונים ייאלץ להסתדר במשחק הזה ללא איבן מרקנו וכנראה גם ללא חאבייר סאביולה הפצועים. מויס יהנה מסגל כמעט מלא כשרק ג'וני אוואנס הבלם ייעדר בשל פציעה.

מויס דיבר לקראת המשחק והתייחס למצב השביר בו נמצאת הקבוצה שלו העונה: "אני חושב שכל השחקנים שלנו מבינים את הסיטואציה. התוצאות באולד טראפורד מאכזבות מאוד, אבל זה לא אומר שהשחקנים לא מתאמצים. מנצ'סטר יונייטד זה עדיין המועדון הגדול בעולם, זה אולי לא נראה ככה היום, אבל אני אומר לכולם שהמועדון הזה יחזור לגדולתו שוב".

על המשימה שמצפה לקבוצתו מול אולימפיאקוס, אמר מויס: "אנחנו צריכים לשכוח מהמשחק מול ליברפול ולהתרכז במשחק מול היוונים. אמרתי לשחקנים שלי שהם חייבים להחזיר לאוהדים על התמיכה שלהם במועדון. אנחנו חייבים לעבוד קשה ולספק להם לילה בלתי נשכח, נעשה ככל שביכולתנו כדי לעלות לשלב הבא".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הולק שחקן זניט סנט פטרסבורג לפני מרסל שמלצר שחקן דורטמונד. GettyImages
ינסה לעשות את הבלתי יאומן בגרמניה. הולק מול שמלצר/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - זניט סנט פטרסבורג (21:45, ספורט 5+)

אחרי עוד הפסד ליגה מול מנשנגלאדבך, סגנית אלופת אירופה מארחת את זניט עם סיכוי מעולה להעפיל לרבע הגמר אחרי ה-2:4 המרשים במשחק הראשון ברוסיה. דורטמונד ניצחה בשמונה מתוך תשעת משחקי הבית האחרונים שלה באירופה כשההפסד היחיד היה מול ארסנל (1:0). יורגן קלופ יחסר במשחק הזה את מרקו רויס, הקשר הנפלא שהחמיץ את שלושת משחקיה האחרונים של הקבוצה בשל פציעה.

בצד השני, הרוסים מגיעים למשחק הזה אחרי זעזוע גדול והפיטורים של המאמן האיטלקי שלהם לוצ'יאנו ספאלטי. ספאלטי פוטר אחרי הפסד הליגה 1:0 לצסק"א מוסקבה ומי שמונה במקומו הוא אנדרה וילאש בואש, אך הפורטוגלי לא יעמוד על הקווים בגרמניה ומי שינהל את המשחק הזה יהיה סרגיי סמאק.

יורגן קלופ, מאמן בורוסיה דורטמונד אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו נשחק כאילו שזו המחצית השנייה של משחק רגיל. שמנו את עצמנו בעמדה טובה מאוד בעקבות הניצחון במשחק הראשון. אנחנו לא ניקח סיכונים מיותרים, אבל לעלות כדי להגן על היתרון שלנו יהיה טפשי מצידנו. נשחק את המשחק הרגיל שלנו".

קלופ הנמיך ציפיות כשאמר: "השגנו את המטרה שלנו בעצם ההעפלה משלב הבתים וכל מה שיקרה מעכשיו זה בונוס למועדון".

יורגן קלופ מאמן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
משעשע כהרגלו במסע"ת, יורגן קלופ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully