וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל ברבע גמר האלופות אחרי 1:3 על שאלקה

הבלאנקוס השלימו את העבודה עם צמד של רונאלדו (23, 74) ושער נוסף של מוראטה (75). הוגלנד השווה, פציעה קשה לחסה

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. GettyImages
לא מפסיק לכבוש. רונאלדו חוגג/GettyImages

אילולא אירוע אחד מיותר, בריאל מדריד היו יוצאים מהברנבאו שמחים וטובי לב לאחר ה-1:3 הערב (שלישי) על שאלקה, שהבטיח לה כצפוי מקום בשלב רבע גמר ליגת האלופות. הבלאנקוס, כהרגלם בתקופה האחרונה, הציגו התקפה קטלנית במיוחד, כריסטיאנו רונאלדו המשיך ללהטט ולכבוש בקצב בלתי נתפס (13 שערים ב-7 משחקים העונה בליגת האלופות) עם צמד בדקות 23 ו-74 ואפילו אלברו מוראטה הצעיר חגג עם שער משלו בדקה ה-75. אולם החדשות הרעות של אנצ'לוטי הגיעו הרבה לפני כן, כבר בדקה השנייה, כשחסה, עוד צעיר מוכשר בסגל של הלבנים ואחד שעורר התלהבות רבה העונה, נפצע בצורה קשה, ירד לטיפול על אלונקה ועל פי דיווחים ראשוניים בספרד, אפשר שהוא סובל מקרע ברצועות, שכמובן ישבית אותו לתקופה ארוכה.

חמישה ימים לפני הקלאסיקו, קרלו אנצ'לוטי לא לקח סיכונים ובעקבות היתרון 1:6 מהמשחק הראשון, עלה בהרכב משני, עם שמונה ספרדים - דבר שלא קרה בליגת האלופות מאז שנת 2002. לרוע מזלו חסה ירד מהמגרש כבר בדקה השנייה, אך גארת' בייל, שהחליף אותו, נתן בעצמו תפוקה נהדרת והיה מעורב בכל השערים של ריאל מדריד. הבלאנקוס, אם כן, נראים מוכנים ומזומנים לאתגר הגדול באמת מול היריבה המושבעת מקטאלוניה. טים הוגלנד משאלקה רק השווה באופן זמני בדקה ה-31, אחרי שהכדור הוסט מסרחיו ראמוס והטעה את קסיאס, אך זה בוודאי לא מנחם את הרויאל בלוז, שיורדים מובסים עם 2:9 בסיכום הכללי.

מכה לריאל מדריד: חשש לקרע ברצועה של חסה

חסה, שחקן ריאל מדריד, לאחר שנפצע. GettyImages
סיבה לדאגה. חסה אחרי הפציעה/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 1: המשחק יוצא לדרך, וקבלו נתון מעניין, שיסביר עד כמה אנצ'לוטי לוקח את המשחק ברצינות: מאז נובמבר 2002 ריאל מדריד לא העלתה שמונה שחקנים ספרדיים ומעלה בהרכב במשחק בליגת האלופות. הערב היא עשתה את זה.

דקה 2: חדשות רעות לאנצ'לוטי כבר אחרי שתי דקות, כשחסה נפגע באגף ימין לאחר תיקול של קולסינאץ', והורד מהמגרש על אלונקה.

דקה 7: חסה מוחלף על ידי גארת' בייל. נקווה שלא מדובר בפגיעה חמורה.

דקה 8: הזדמנות ראשונה לשאלקה. קלאס יאן הונטלאר קיבל כדור מחוץ לרחבה עם הגב לשער, הסתובב ובעט כדור חזק, אך קסיאס קלט.

דקה 16: צ'אבי אלונסו הגביה כדור חופשי אלכסוני, סרחיו ראמוס הגיע עם הראש אך נגח החוצה.

דקה 22: גול! והנה מגיע הראשון של ריאל, וכמובן, זהו המבוגר האחראי, כריסטיאנו רונאלדו. מוראטה התחיל מהלך קבוצתי נאה עם מסירת עומק לבייל, שהעביר רוחב מדויק אותו דחק CR7 פנימה. 0:1 לריאל, שאלקה זקוקה כעת לשבעה שערים.

* היה זה שערו ה-40 של כריסטיאנו רונאלדו בכל המסגרות העונה בריאל. הוא רחוק כעת שלושה שערים בלבד מלעקוף את שיא השערים בעונה אחת בצ'מפיונס, אותו קבע ליאונל מסי עם 14 שערים בעונת 2011-12.

דקה 31: גול! שאלקה משווה, ואלפי האוהדים שלה ביציע נראים מאושרים יותר מהשחקנים עצמם. טים הוגלנד המשיך מתפרצת של הרויאל בלוז ובעט כדור מ-20 מטר שפגע בסרחיו ראמוס, שינה כיוון והכניע את איקר קסיאס.

דקה 33: ריאל מדריד לא מתמהמהת בדרך לעוד התקפה קטלנית, שבסופה בעט איסקו כדור אדיר מקצה הרחבה, וסחט התעופפות יפה של פהרמן. כעבור דקה עוד צירוף יפה מסתיים בהחמצה גדולה של מוראטה, בעט חלש בקרב אחד על אחד מול פהרמן.

דקה 39: שאלקה כמעט כובשת את השני. מאייר מצא את הונטלאר בתוך הרחבה, אך ההולנדי בעט ברשלנות החוצה מול קסיאס.

דקה 45: מחצית בברנבאו. בכלי התקשורת בספרד מדווחים כי הפציעה של חסה קשה, וכי אפשר שמדובר בקרע הרצועה הצולבת. לידיעה המלאה לחצו כאן.

דקה 51: ריאל מדריד חיפשה את שער היתרון בפתיחת המחצית השנייה, אך פהרמן סיפק עוד הצלה ענקית, הפעם לנגיחה של רונאלדו עמוק בתוך הרחבה.

דקה 55: עוד התקפה מסוכנת של ריאל מדריד, שלא מרפה. מוראטה שלח את רונאלדו, שהעביר כדור רוחב מצוין לאיסק. הקשר הצעיר ניסה להתחכם ולהטעות את שחקני ההגנה, אך נבלם רגע לפני הבעיטה לשער.

דקה 74: גול! כריסטיאנו רונאלדו לא עוצר, וכובש את השער ה-13 שלו ב-7 (!) משחקים בליגת האלופות. ואיזה סטייל. CR7 דהר מחצי המגרש, חלף במהירות מסחררת על פני שלושה מגנים וגלגל פנימה מול פהרמן. 1:2 לריאל מדריד.

דקה 75: גול! טוב, ריאל כבר מוכנה לקלאסיקו: בייל הוציא עוד מתפרצת קטלנית, רונאלדו עם החמצה גדולה בעט למשקוף מול שער חשוף, אך מוראטה הגיע לריבאונד ובעט פנימה מ-5 מטר. 1:3 לריאל מדריד.

* לא רק שרונאלדו השווה את שיאו הכיבושים האישי שלו בליגת האלופות שעמד על 12, הוא גם הפך בזכות השער שלו לכובש הרביעי בטיבו בתולדות ריאל מדריד, והשתווה לפרנץ פושקאש האגדי, עם 262 שערים.

דקה 84: רונאלדו לא נח ולא שבע גם אחרי הצמד. מתפרצת נוספת של ריאל הסתימה בבעיטה שלו ברגל שמאל, אך הכדור ננעץ הקורה הרחוקה והורחק על ידי הגנת שאלקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני שאלקה, יוליאן דראקסלר, סיאד קולסינאץ'. GettyImages
יצאו בזול הפעם. יחסית. דרקאסלר וקולסינאץ'/GettyImages
שחקני שאלקה חוגגים שער של טים הוגלנד. GettyImages
נו, גם זו נחמה. שחקני שאלקה מברכים את הוגלנד/GettyImages

הרכבים

ריאל מדריד: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס (דני קרבחאל, 69), פאביו קואנטראו, רפאל וראן, נאצ'ו, אסייר יראמנדי, צ'אבי אלונסו (קאסמירו, 45), איסקו, כריסטיאנו רונאלדו, אלברו מוראטה, חסה (גארת' בייל, 7).

שאלקה: רלף פהרמן, טים הוגלנד, בנדיקט הובדס (קיריאקוס פפאדופולוס, 56), ג'ואל מאטיפ, סיאד קולסינאץ', קאן אייהאן, רומן נוישטטר, צ'ינדו אובאסי, מקס מאייר, יוליאן דראקסלר, קלאס יאן הונטלאר (אדם ז'לאי, 45).

שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל חוגגים. GettyImages
משחק מצוין גם של הוולשי. בייל עם רונאלדו/GettyImages
שחקן ריאל מדריד גארת' בייל מול שחקן שאלקה סיאד קולסינאץ'. GettyImages
בייל מול קולסינאץ'/GettyImages
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מול שחקן שאלקה טים הוגלאנד. GettyImages
מוכן לקלאסיקו. רונאלדו מול הוגלנד/GettyImages
מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
קרלו אנצ'לוטי/GettyImages
שחקן שאלקה קלאס יאן הונטלאר. GettyImages
משחק חלש לקלאס יאן הונטלאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully