וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של דייויד מויס מתחיל להתערער

באנגליה מדווחים שמשפחת גלייזר שינתה גישה בנוגע לעתידו של המאמן. צ'רלטון עדיין תומך בו, אבל אלכס פרגוסון פחות

מאמן מנצ'סטר יונייטד, דייויד מויס. GettyImages
כבר מחר ממתין לו עוד מבחן עצום. מויס/GettyImages

האם עתידו של דייויד מויס במנצ'סטר יונייטד בסכנה? במשך שבועות ארוכים סופר ודובר באנגליה על הסבלנות של הנהלת מנצ'סטר יונייטד כלפי המנג'ר שמוביל את הקבוצה לעונה נוראית, נכתב על כך שהוא יקבל זמן כדי להצעיר את הסגל ולבנות אותו מחדש. אלא שכעת, מעט אחרי התבוסה הביתית לליברפול (3:0), נראה שבפעם הראשונה נשקלת האפשרות להחליפו.

ב"הסאן" וב"דיילי מייל" טוענים שמויס יצטרך להוכיח בשלושת המשחקים הקרובים שהוא עדיין ראוי לתפקיד. המבחן הראשון יהיה כמובן בליגת האלופות, כשהשדים האדומים יארחו מחר את אולימפיאקוס למשחק הגומלין בשמינית הגמר. יונייטד הפסידה במשחק הראשון 2:0 והיא קרובה להדחה, כשלכולם ברור שבמקרה כזה הלחץ על הסקוטי יגבר. שני המשחקים הבאים יהיו נגד ווסטהאם בחוץ ומול מנצ'סטר סיטי בבית.

בחלק מהדיווחים באנגליה, מספרים שבעוד בובי צ'רלטון האגדי עדיין תומך במויס, הוא כבר לא מקבל גב רחב כמו בעבר מסר אלכס פרגוסון. בהנהלה הדיעות חלוקות, אבל הבעלים, האחים גלייזר, שומעים ומתחילים לשאול את עצמם עד לאן הם יסכימו למתוח את הקו עם המנג'ר.

מטבע הדברים, באנגליה גם יש מי שחושב על היום שאחרי מויס ובממלכה כבר מתחילים להעלות סימני שאלה בנוגע לזהות המחליף שלו - אם יהיה כזה. לואי ואן חאל ויורגן קלופ הם שני שמות שהועלו בהקשר של הגעה בקיץ ובמקרה של פיטורים כבר עכשיו, ריאן גיגס הוזכר כמי שעשוי לקבל את התפקיד זמנית בצורה מפתיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully