וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-1,700 אוהדי בית"ר הבטיחו את מקומם בקרית שמונה

18.3.2014 / 10:50

כרטיסים בודדים נשארו לאוהדים לקראת משחק הגביע. בקבוצה מהצפון לא מעוניינים לספק כמות נוספת. ברוכיאן יפתח?

one

בבית"ר ירושלים מתכוננים למשחק שמוגדר במועדון כזה שיכול להציל את העונה כולה, משחק רבע גמר הגביע נגד עירוני קרית שמונה בשבוע הבא. במועדון מהבירה מאמינים שעלייה לחצי הגמר עשויה להשפיע על רמת ההשקעה של אלי טביב בעונה הבאה. שחקני הקבוצה התלוננו בפני ההנהלה על תנאי הלינה והאוכל בכפר גלעדי, שם שהו לפני המשחק האחרון נגד קרית שמונה, ובמועדון צפויים לבחור במקום בלינה אחר לקראת המשחק.

כ-1,700 מתוך 2,000 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי בית"ר ירושלים לקראת המשחק אזלו. במועדון ביקשו מקרית שמונה כמות נוספת, אך בקבוצה מהצפון לא מתכוונים להיענות בחיוב ומנסים למנוע מאוהדי הקבוצה באיזור הצפון לרכוש כרטיסים בעיר. כזכור, אתמול הדובר של קרית שמונה פנה לאוהדים בבקשה למהר ולקנות כרטיסים במכירה המוקדמת כדי למנוע מהאורחים ליצור רוב צהוב -שחור ביציעים.

מי שצפוי לחזור לסגל הקבוצה הוא דני פרדה, שהיה חולה במשחק האחרון נגד בני סכנין. גם טל כחילה צפוי להיכלל בסגל בשל היעדרותו של אנדרס טונייס המוצהב. המאמן רוני לוי צפוי לבדוק את אפשרות שילובו של כחילה כבלם כדי לא לוותר על ג'ונתן וילה בקישור האחורי, אבל יחד עם זאת נראה שכרגע הספרדי מועדף במרכז ההגנה. אבירם ברוכיאן שירד לספסל בשלושת המשחקים האחרונים, נמצא אף הוא בתמונת ההרכב.

מחר תעמוד הקבוצה לדין בגין הקריאות הגזעניות במשחק נגד בני סכנין. בבית"ר מקווים שבשל העובדה שמדובר בפעם הראשונה העונה בה הקבוצה עומדת לדין בסעיף הזה, ובשל השיפור בהתנהגות הקהל, בית הדין יקל בעונש. גם אנדרס טונייס יעמוד לדין בשל הפגיעה ללא כדור במוחמד גדיר והכרטיס האדום שספג. היום יבקרו שחקני הקבוצה והצוות המקצועי ילדים חולים במרכז הרפואי "שערי צדק".

אבירם ברוכיאן, ניסו קפילוטו שחקני בית"ר ירושלים מודים לקהל. אדריאן הרבשטיין
יחזור להרכב אחרי שלושה משחקים? ברוכיאן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully