וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "צריך להעיר כבר את העיר הזאת"

17.3.2014 / 14:39

דובר עירוני קרית שמונה פנה לאוהדי הקבוצה בשל ההיענות הנמוכה לקראת בית"ר בגביע: "לא יכולים למשוך אנשים בכוח"

one

בעירוני קרית שמונה מנסים לגרום לאוהדי הקבוצה לרכוש כרטיסים למשחק רבע גמר גביע המדינה בשבוע הבא נגד בית"ר ירושלים, וחוששים שלקבוצה מהבירה יהיה רוב ביציע למרות שהמשחק יתקיים בצפון. המועדון ערך מכירה מוקדמת אך ורק למנויים, אך עשרות בודדות של כרטיסים נמכרו. 2,000 הכרטיסים שהועברו לקבוצה מהבירה צפויים להימכר ובקרית שמונה חוששים שאוהדי בית"ר יקנו כרטיסים גם ליציעים שמיועדים לאוהדי קרית שמונה.

בצעד יוצא דופן, דובר הקבוצה עדי פרג' - בעצמו תושב העיר – פרסם היום סטטוס בפייסבוק בו הוא מבהיר שהפעם הוא אינו מדבר כדובר אלא כאדם פרטי. פרג' פנה לאוהדים וכתב:

"חשבתי לא מעט אם לכתוב את הפוסט הזה, ואם לכתוב אותו ממני ברמה האישית, אם להתערב בנושא שמשגע אותי כבר שנים וכדובר אולי אסור לי להגיד דברים כנים, אמיתיים, אולי גם כואבים וישירים. אבל החלטתי (בסופו של דבר) שכן לעשות את הצעד החריג הזה ורק משום שאני, קודם ויותר מכל דבר אחר, אוהד של המועדון הזה!! בן העיר הזו, תושב העיר הזו ואם כל הקשיים שיש (פריפריה וכדו') מקווה גם לחיות כאן לנצח. בדרך כלל, הודעות, מסרים, וכל הפרטים הקשורים למועדון, אנו דואגים להעלות כאן בשם המועדון ובעמוד המועדון כי כך ראוי ונהוג, שכן העמוד מייצג את מדיניות המועדון בלבד ולא דעה אישית של מי מבין אנשי המועדון. אך לא הפעם. בעוד כעשרה ימים בערך, יתקיים משחק רבע הגמר מול בית"ר ירושלים. שתבינו, החשש הוא מזמן כבר לא ברמה של איזה יציע תקבל בית"ר (1,000 או 2,000) החשש הוא שבבית"ר יהיה ביקוש לכל 5,000 המקומות באצטדיון!!!!

"ניסינו לחשוב..., במידה וכך יהיה המצב, איך יהיה ניתן לעצור זאת?! אז כמובן, אנחנו כמועדון לא נקצה לאוהדי הקבוצה היריבה יותר מ-2000 מקומות במקסימום!!! אבל זה לא מספיק!! זה אפילו לא קרוב להיות מספיק!! כי אין שום הצדקה לעצור את ביתר ב-2,000 אם בקרית שמונה לא יקנו כרטיסים למשחק (ואל תספרו לי על ביתיות כי כל שחקן יאמר לכם שהוא מעדיף לשחק מול 10,000 אוהדים של קבוצה יריבה שנותנים טירוף ואווירה מאשר מול יציעים ריקים! כמובן שהמקרה הטוב יהיה שה-10,000 יהיו אוהדי קבוצתו אך במקרה הספציפי הזה נסתפק גם ב-3000..).

"ניסיון העבר יחד עם העובדה שיש לא מעט אוהדי בית"ר מהעיר והסביבה שמתקשרים ומסמסים בכל השבוע האחרון במטרה לברר כיצד משיגים כרטיסים למשחק (אחד מבקש 30, השני 20, השלישי 15) מלמד, כי בשנייה שיחטפו הכרטיסים שהוקצו לאוהדי בית"ר (נותרו מספר כרטיסים בודדים) תתחיל הסתערות על הכרטיסים של קרית שמונה. תושבי המקום בעלי הזיקה הירושלמית יגיעו לנקודות המכירה וירכשו כרטיסים בקצב מטורף עבור חבריהם ליציעים שהוקצו לקרית שמונה.

"בשל העובדה ש 'בתוך עמי אני חי' אני כבר רואה את התגובות של ה'אוהדים האמיתיים' שבמקום לעשות מעשה ופעם אחת ללכת לקנות כרטיסים שמחכים להם בנקודות, יתרכזו בלהקניט או לדבר על מחירי הכרטיסים (80 ו 40 כמו ברוב משחקי הליגה). אגב מזל של קבוצת בית"ר שכל אוהדיה הם מהעשירון העליון ולכן הם כן קונים כרטיסים בקצב מסחרר. אז כל מי שמעוניין לקפוץ מראש... זה לא איום!!! הכרטיסים מחכים לכם בנקודות. אבל המועדון לא יכול לעבור דלת דלת ולמשוך אנשים בכוח כדי שירכשו כרטיסים. הפוסט הזה אולי ירגיז את המפונקים שבאוהדינו, אבל האמת, זה כבר ממש לא מעניין. המועדון הזה נותן יותר מכל מועדון אחר לאוהדיו במינימום עלות. צריך (ואולי חייב) להעיר כבר את העיר הזו!".


בצד המקצועי בקבוצה מרוצים מהעובדה שויאם עמאשה יוכל לשחק מול מכבי חיפה זאת בשל סעיף בחוזה שמאפשר לו לשחק במשחק בין הקבוצות שייערך בקרית שמונה ואוסר עליו לשחק בקרית אליעזר. רוג'רס קולה עדיין בספק למשחק.

אוהדי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
איפה הקהל?/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully