וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב: "הפלייאוף העליון הוא אופרה אחרת"

16.3.2014 / 10:08

בקרית שמונה היו מאוכזבים מה-0:0 מול בני יהודה. שחקן בקבוצה: "אם לא נכבוש בפלייאוף העליון, נרד מנוצחים"

one

בעירוני קרית שמונה יצאו מאוכזבים אתמול (שבת) מהתיקו המאופס מול בני יהודה, וזאת בעיקר לאור העובדה שבמועדון הצפוני רווחת התחושה שהם היו עדיפים על המארחים ויכלו לצאת עם ניצחון חשוב במיוחד. בקבוצה היו מאוכזבים בעיקר מהסיומת של השחקנים. "היינו טובים יותר וגם שלטנו במשחק", אמר שחקן בקבוצה, "אבל לא ידענו להבקיע את השער. אנחנו מאוד מקווים שבמשחקים הבאים נחזור לניצול המצבים הטוב שלנו, כי בפלייאוף העליון אם לא נכבוש נרד מנוצחים".

השוער גיא חיימוב הוסיף: "אני חושב שתיקו משקף. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ואם היינו קצת יותר 'רעים', היינו גם כובשים". על העונה הנוכחית אמר השוער: "לקח לנו הרבה זמן להתחבר ולהכיר אחד את השני כי באמת היה שינוי מאוד גדול בקיץ. אני שמח מאוד שזה נראה ככה עכשיו למרות התיקו. המטרה שלנו כרגע היא להישאר במקום השלישי ולהגיע לאירופה. התוצאות הטובות שלנו מול הגדולות לא אמורות להשפיע עלינו בפלייאוף. מעכשיו כל משחק לגופו וזאת תהיה אופרה אחרת".

בקרית שמונה יחכו כעת לראות מה תעשה מכבי חיפה במשחק מול הפועל ניר רמת השרון, כשרק נצחון בן ארבעה שערים ומעלה לחיפה יוריד את קרית שמונה למקום הרביעי.

מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר. ברני ארדוב
לא צפויים לרדת למקום הרביעי. בכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully