וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עפולה מעל הקו האדום אחרי 0:7 על אום אל פאחם

שחר הירש כבש שלושער מול היורדת המבישה, קבוצתו במקום ה-13. 0:0 בין הרצליה להפועל ירושלים ובין אשקלון לראשון לציון

שחר הירש במדי הפועל הפעולה. צילום: אתר Best Ball (דניאל לאונטי). מכבי חיפה
שלושער ראשון העונה. שחר הירש/מכבי חיפה

קרבות התחתית נועלים הערב (שני) את משחקי המחזור ה-28 בליגה הלאומית, כשעוד שני מחזורים בלבד נותרו עד לסיום העונה הסדירה ופתיחת משחקי הפלייאוף. במשחק היחיד בו נכבשו שערים, הביסה הפועל עפולה 0:7 את מכבי אום אל פאחם האומללה והתקדמה למקום ה-13 על חשבון מכבי יבנה שירדה אל מתחת לקו האדום. הפועל ירושלים במקום ה-14 המוליך למבחנים, אחרי 0:0 בחוץ מול מכבי הרצליה. גם הפועל אשקלון והפועל ראשון לציון נפרדו ב-0:0 שהותיר אותן בקלחת.

מכבי אום אל פאחם - הפועל עפולה 7:0

המרוויחה השבועית ממפגש עם היורדת המבישה הייתה הפועל עפולה, שהרשיתה לא פחות משבע פעמים ושיפרה משמעותית את הפרש השערים שלה בנוסף לעלייתה למקום ה-13 בטבלה. שחר הירש, הרכש הטרי של מכבי חיפה, היה חתום על שלושער בדקות 2, 57 ו-77 והעלה את מאזנו בליגה הלאומית ל-14 שערים. גם נתנאל גולדמן (17 ו-72), דור כוכב (26) ויובל שוואט (81) השתתפו בחגיגה. אום אל פאחם נותרה עם מינוס נקודה ו-27 הפסדים ב-28 מחזורים.

מכבי הרצליה - הפועל ירושלים 0:0

תיקו שלישי רצוף לאדומים מירושלים, שיסיימו את המחזור במקום ה-14 המוליך למבחנים בסוף העונה. מכבי הרצליה קיוותה להשיג ניצחון שני ברציפות אחרי שגברה על יבנה בקרב התחתית הקודם שלה, אך הפעם לא הצליחה לפצח את ההגנה של יריבתה ולפחות יכולה להתנחם במשחק חמישי רצוף ללא הפסד.

הפועל אשקלון - הפועל ראשון לציון 0:0

גם באצטדיון באשקלון נרשמה זהירות במפגש תחתית שהוליד תיקו מאופס נוסף. אייל לחמן אירח את הקבוצה ממנה פוטר ולא נתן לה לחלוף על פני אשקלון בטבלה. ראשון לציון המשתפרת, שנחלצה מהקו האדום והחלה לכוון לעבר הפלייאוף העליון, נעצרה אחרי שלושה ניצחונות חוץ ופניה כבר לעבר המשחק החשוב מול עפולה ביום שישי. אשקלון במקום ה-10 עם 37 נקודות, ראשון לציון עם נקודה פחות במקום ה-12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully