וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה: "אם אכבוש לא אחגוג, אבל אם ננצח אשמח"

החלוץ הנרגש חוזר עם גלאטסראיי לסטמפורד ברידג' וינסה להדיח את צ'לסי (ג', 21:45, ספ'5). ריאל תטייל מול שאלקה

דידייה דרוגבה שחקן גלאטסראיי באימון בסטמפורד ברידג'. Mike Hewitt, GettyImages
ברוכים השבים. דרוגבה בסטמפורד ברידג'/GettyImages, Mike Hewitt

ארבע קבוצות נוספות יסיימו מחר (שלישי) את שלב שמינית הגמר של ליגת האלופות, כאשר המפעל הנוצץ יביא איתו שני משחקים: במוקד, תנסה צ'לסי לכל הפחות לשמור על ה-1:1 שהשיגה בטורקיה מול גלאטסראיי, לא לספוג ולהעפיל לשמונה האחרונות. המשימה של ריאל מדריד תהיה קלה בהרבה - הכי קלה מכל קבוצות השלב - כשהבלאנקוס שבים לסנטיאגו ברנבאו עם יתרון מפלצתי של 1:6 מהמשחק הראשון מול שאלקה.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מעל אנחל די מריה. AP
רונאלדו יוביל את התקפת ריאל בערב לפרוטוקול/AP

צ'לסי - גלאטסראיי (21:45, ספורט5 ו-HD)

השער המוקדם של פרננדו טורס במשחק הראשון גרם לכולם לחשוב שגם צ'לסי בדרך הבטוחה להשיג תוצאת חוץ מצוינת שתהפוך את משחק הגומלין לטיול, אלא שאז, בדקה ה-65, קבע אורליאן שג'ו 1:1 והציב את קבוצתו של ז'וזה מוריניו תחת אתגר לא פשוט לקראת הגומלין בסטמפורד ברידג'. אם מוסיפים לכך את ההפסד 1:0 לאסטון וילה בליגה, שסיבך את מירוץ האליפות ועשה סוף לרצף בן 14 משחקים ללא הפסד בפרמיירליג, מבינים שהלחץ במועדון הלונדוני רב, כאשר הבלוז עשויים להישאר בתור הנציגה האחרונה של אנגליה בין שמונה הגדולות של המפעל.

כמובן שמרבית העיניים בסטמפורד ברידג' יופנו מחר לעברו של דידייה דרוגבה, שישוב לראשונה מאז עזב את צ'לסי לאצטדיון בו כיכב שמונה שנים. הקהל, שחגג עם דרוגבה זכייה היסטורית בליגת האלופות, בוודאי יקבל אותו באהבה. שתי הקבוצות נפגשו בעבר במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות, כאשר צ'לסי ניצחה 0:1 בבית ו-0:5 בחוץ. כל תוצאה כזו כמובן שתספיק לה גם הפעם. גלא מגיעה אחרי 0:0 מאכזב מול קראבוקספור במחזור האחרון והיא נראית בדרך להפסיד את האליפות לפנרבחצ'ה.

דרוגבה הנרגש אמר: "יש לי המון כבוד לצ'לסי ולאוהדים שלה ואם אכבוש, כנראה שלא אחגוג. אבל אם ננצח, אני אהיה מאוד שמח. אני מאוד שמח לפגוש פנים מוכרות כאן, אבל לא יהיה לי קושי אישי על כר הדשא. צ'לסי היא יריבה קשה, אבל אני בטוח שאמצא דרך לתרום לקבוצה שלי. אני מאוד מחכה לראות את הקהל של צ'לסי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו לצד שחקניו באימון. GettyImages
קרב גדול. מוריניו והשחקנים מוכנים/GettyImages

ריאל מדריד - שאלקה (,21:45, ספורט 5+)

ריאל נאבקת עם באיירן בתקופה האחרונה על התואר הלא רשמי של "הקבוצה בכושר הכי טוב באירופה" ואחרי השישייה האדירה שלה בגרמניה, היא צפויה לנוח כל הדרך לרבע הגמר. שאלקה התאוששה מעט ומגיעה אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, שהדביקו אותה למקום השני בבונדסליגה, אבל גם לקבוצה מגלזנקירשן ברור שהמטרה העיקרית היא קודם כל לא להיות מושפלת שוב.

הבלאנקוס אירחו 24 פעמים יריבות גרמניות והפסידו רק פעמיים, בשני המקרים זה קרה מול באיירן מינכן בתחילת המילניום. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי כנראה נמצאת עם הראש כבר עמוק בקלאסיקו ביום ראשון, כאשר היא לא הפסידה מאז הקלאסיקו הקודם, ב-29 באוקטובר, 31 משחקים ברציפות. אולי שאלקה תצליח לנצל זאת למשהו.

אנצ'לוטי, שהודיע במסיבת העיתונאים כי קארים בנזמה לא ישחק, צפוי לפתוח עם חסה, מוראטה ורונאלדו בחלק הקדמי, כאשר קסיאס יעמוד בין הקורות, נאצ'ו, וראן, ראמוס וקואנטראו ירכיבו את החלק האחורי ואילו יראמנדי, אלונסו ואיסקו את הקישור. המאמן האיטלקי הוסיף במסיבת העיתונאים: "היה לנו משחק מאוד פיזי מול מלאגה וגם לא נחנו הרבה, אז נעשה כמה שינויים בהרכב. כל העולם יודע כמה ברצלונה חזקה. היו להם בעיות, אבל הם יודעים לנצח. המשחק ביום ראשון יהיה מאוד מאוזן".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד במסיבת עיתונאים. Andres Kudacki, AP
כבר מתכונן לברצלונה. קרלו אנצ'לוטי/AP, Andres Kudacki

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully