וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צוצאליץ' עבר תקופה קשה, הוא לא האמין שיגיע ליציע"

17.3.2014 / 8:52

במכבי חיפה החמיאו לבלם שחזר לעצמו. ראיוס שלא יישאר עונה נוספת, כבש במשחק אימון נגד הנוער. כשליש מהסגל יעזוב

one

הניצחון אמש (ראשון) על הפועל ניר רמת השרון (1:2) הותיר את מכבי חיפה במקום הרביעי, ובשבוע הבא היא תתמודד בפתיחת הפלייאוף העליון משחק מול השלישית קרית שמונה. במועדון מנסים לשאוב עידוד מהיכולת של מספר שחקנים, בהם אדין צוצאליץ', שובל גוזלן, עידן ורד וטאלב טואטחה. בסיום המשחק נכנס צוצאליץ' לחדר ההלבשה וזכה לשבחים על יכולתו מצד שחקני המפתח: "הוא עבר תקופה לא קלה ולא האמין שיגיע ליציע. אמרנו לו 'עברת תקופה קשה והיא מאחוריך'. היינו צריכים להיות שם בשבילו"".

מכבי חיפה ניצחה 1:2 את רמת השרון

בנאדו בסיום: "זו עונה לא פשוטה"

אדין צוצאליץ' שחקן מכבי חיפה. טל לוי
זכה לתמיכה. אדין צוצאליץ'/טל לוי

דקל קינן ספג צהוב תשיעי במחזור הקודם, שיגרום לו להיעדר מהמשחק הקרוב בקרית שמונה, ולכן סארי פלאח יפתח לצד צוצאליץ'. גם ורד זכה לפרגון מחבריו, שאמרו: "הבאת שש נקודות העונה. עשית תנועה יפה בגול, כמו של חלוץ תשע". גוזלן ששוב עשה שינוי עם כניסתו כמחליף, יפתח כנראה במשחק הבא. בחיפה משוכנעים שגוזלן עשוי להוביל את המועדון בשנים הקרובות, אבל משלבים אותו בהדרגה "מתוך רצון לבנות אותו בצורה נכונה והדרגתית", כהגדרתם של גורמים במערכת. אלון תורג'מן סיכם: "ניצחנו קבוצה שבאה להילחם על החיים שלה. הנקודות חשובות לנו מאוד, בפלייאוף כל משחק יהיה קשה. נבוא לכל משחק במטרה לנצח ואני מקווה שניקח את הנקודות". לפני המשחק הורה בנאדו לשחקנים לתקוף דרך משחק האגפים "בגלל החולשה של היריבה בכנפיים", כהגדרתו.

פרשת רובן ראיוס לא אמורה להסתיים לפני ההחלטה של בית הדין בעניינו. ביום רביעי יגיע ראיוס בליווי עו"ד אודי שוכטוביץ לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, ושם הוא יטען כי לא ביצע את העבירה על רפי דהן בכוונה תחילה, אך יתנצל על תוצאות המעשה. חיפה גם תבהיר כי השחקן התנצל וביקש להיפגש עם דהן, שבינתיים לא מוכן לשמוע על כך. בינתיים, החל מאתמול ישנם ניסיונות לגשר בין דהן לראיוס ולהביא את השניים לפגישה עוד השבוע, במטרה להביא ללחיצת יד, ללא ציפייה להצהרה כזאת או אחרת מצד דהן. ראיוס זכה לתמיכה גדולה של אוהדי הקבוצה במשחק אתמול, כשאלה הניפו שלטים התומכים בו בתקופה הקשה. למרות זאת, מסתמן כי ראיוס לא ימשיך בעונה הבאה, בעיקר לאור המצב שנוצר. חיפה תנסה לסגור בימים הקרובים את החוזים החדשים של אלון תורג'מן, שכבש את השער ה-11 שלו העונה, ושל שון ויסמן עמו נרשמה התקדמות מסוימת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רובן ראיוס, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ניסיונות גישור עם דהן. רובן ראיוס/אדריאן הרבשטיין

אחרי החתמת שחר הירש, במכבי חיפה לא ימהרו לבצע רכש נוסף. כשליש מהסגל יעזוב את הקבוצה בקיץ, זאת המגמה המסתמנת כרגע ללא קשר למאמן הבא. מדובר על רשימה של לפחות שמונה שחקנים, מתוך 25, שרובם יושאלו. "כולם כאן תחת מבחן", אמרו אתמול בחיפה. השוער הדני הנבחן מיכאל טורנס אמור לעזוב בעוד מספר ימים את ישראל וההחלטה לגביו לא תתקבל מבלי שימונה מאמן. היום נערך משחק אימון מול הנוער והוא ייבחן, לאחר שמאמן השוערים גיורא אנטמן כבר ערך לכל השוערים מבחן ניתור וכוח מתפרץ. עד כה השוער ערך משחקון אחד בלבד עם הקבוצה, ואם יחתום בקבוצה אחרת עד שתתקבל החלטה בעניינו, חיפה תתמקד בשוער אחר כשלפחות אחד כזה צפוי להגיע בקרוב להתרשמות.

משחק האימון, אגב, הסתיים בתוצאה 2:4 לקבוצה הבוגרת, כשגוזלן כבש צמד ואילו רובן ראיוס חזר לכבוש, הפעם מהנקודה הלבנה. שמואל שיימן השלים. לזכות הנוער הבקיעו: נטע לביא ומיכאל בן ברוך.

המטרה של הירוקים היא לזמן גם קשרים וחלוצים למבחנים. חיפה מעוניינת בגילי ורמוט לעונה הבאה, אבל היא לא תפנה אליו כל עוד הפועל תל אביב לא תשחרר אותו או תבין שהיא עומדת לעשות צעד כזה. מבין השגרירים, בחיפה היו רוצים לראות את עדן בן בסט או תומר חמד, אבל לא בטוח שהשניים יחזרו לישראל. גם שלומי ארבייטמן הוזכר. "כל השמות הללו נזרקים באוויר, אבל עד שלא יהיה כאן מאמן לא נוכל לומר בוודאות מי השחקנים שאנחנו רוצים כאן. ברור שנצרף שחקנים משמעותיים בקיץ".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully