וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "עונה לא פשוטה, אבל נשחק עד הסוף"

16.3.2014 / 22:42

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-1:2 על רמת השרון. תורג'מן: "ניקח את הכרטיס לאירופה". שאבו: "משחק ההגנה הכללי שלנו לא טוב"

one

גם הערב (ראשון) זה לא היה קל, אבל מכבי חיפה ניצחה 1:2 את רמת השרון באצטדיון גרונדמן. אלון תורג'מן (15) העלה את הירוקים ליתרון ראשון, יוסי שבחון (30) השווה אחרי בישול נהדר של בן בן יאיר ועידן ורד המחליף (80) כבש שער ניצחון מאסיסט של עוד מחליף, שובל גוזלן.

"היה משחק די טוב שלנו", פתח מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו את דבריו. "היו הרבה רגעים טובים, מצבים טובים. לא היינו מדויקים אבל ידענו לנצח את המשחק דרך האגפים. יכולנו לכבוש יותר, זה לא קרה אבל אני מסתפק בניצחון הזה. השחקנים האמינו ובאנו על שכרינו".

"יש פלייאוף, ויש הרבה משחקים מעניינים וטובים", המשיך בנאדו. "נבוא וניתן את כל כולנו. אנחנו עוברים עונה לא פשוטה, אבל עדיין מתמודדים ומשחקים עד הסוף. לפעמים זה יותר טוב, לפעמים זה פחות טוב".

מחליפים ונהנים: מכבי חיפה ניצחה 1:2 את רמת השרון

קני סייף סוחב כישרון נדיר וסיפור חיים מרתק

תמונת מחזור: מה רעננה עושה לבאר שבע, מה בית"ר עושה לנו

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"היו הרבה רגעים טובים, מצבים טובים. לא היינו מדויקים אבל ידענו לנצח את המשחק דרך האגפים. יכולנו לכבוש יותר, זה לא קרה אבל אני מסתפק בניצחון הזה. השחקנים האמינו ובאנו על שכרינו"/ברני ארדוב

שובל גוזלן, ששוב נכנס כמחליף והביא את השינוי: "אני שמח שאני נכנס עוזר לקבוצה זה מה שמוטל עליי מתי שיגידו לי לשחק, אני אשחק. חובת ההוכחה היא עלינו, אנחנו צריכים להשיג כרטיס לאירופה, נקווה שנשיג אותו. נבוא למאני טיים בשיא הריכוז".

אלון תורג'מן, שחגג שער ליגה 11 העונה בהופעה ה-100 שלו בליגה: "אני מקווה להמשיך ככה, ולעזור לקבוצה. יש לנו מטרות, נבוא לפלייאוף הכי חזקים שיש, וניקח את הכרטיס לאירופה. חסר לנו עוד קצת ריכוז, ויותר כדורים ייכנסו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עידן ורד שחקן מכבי חיפה חוגג עם אלון תורג'מן. ברני ארדוב
יש אירופה? תורג'מן חוגג עם ורד/ברני ארדוב

המאמן המפסיד חיים שאבו: "אנחנו צריכים לדעת, גם במשחקים שמתפתחים כך, להוציא לפחות תיקו, לקחת עוד נקודה. לצערי זה קורה לנו יותר מדי פעמים ונצטרך לתת על זה את הדעת. אין מה לעשות, הפסדנו, ואנחנו עם הפנים קדימה. בפלייאוף התחתון נשחק נגד כל הקבוצות, והמיקום לא כזה משנה. מקווה שנדע לעשות את כל התוצאות על מנת להישאר בליגה".

על ההגנה שלו, שספגה 13 שערים ב-5 המשחקים האחרונים, אמר שאבו: "משחק ההגנה הכללי שלנו לא היה יותר מדי טוב. נתנו לחיפה יותר מדי חופש. אנחנו נתקן מה שצריך לתקן, ונסתכל על משחק הגביע כדי לעלות לחצי הגמר".

הפועל ניר רמת השרון בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון אחרי ההפסד למכבי חיפה. ברני ארדוב
"אנחנו צריכים לדעת, גם במשחקים שמתפתחים כך, להוציא לפחות תיקו, לקחת עוד נקודה. לצערי זה קורה לנו יותר מדי פעמים ונצטרך לתת על זה את הדעת". שאבו מאוכזב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully