וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "הפעם לימונד חוזר, נעשה את ההתאמות"

16.3.2014 / 20:44

מכבי תל אביב וגיא פניני מוכנים לדרבי בפלייאוף, ז'יז'יץ' לא יתלבש. אדלשטיין: "עוד שלב בהתפתחות שלנו" (18:15, ער'1)

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

המחזור ה-23 בליגת העל, והראשון בפלייאוף העליון והתחתון, יגיע ביום שני לסיומו בדרבי התל אביבי הגדול כשמכבי תל אביב תארח את הפועל תל אביב (18:15, ערוץ 1). הצהובים מגיעים למשחק אחרי ניצחון ביתי על ז'לגיריס קובנה, ובעקבות התוצאות האחרונות ביורוליג מתקרבים להבטחת מקומם בשלב ההצלבה. בליגה פתחה מכבי פער על הפועל ירושלים ויודעת שבאפשרותה לסיים את הפלייאוף העליון עם המקום הראשון שמבטיח את הביתיות גם במשחק האחרון של העונה. הצהובים מגיעים עם מוטיבציה מיוחדת לדרבי, ותקווה לשחזר את התצוגה מהדרבי האחרון בו ניצחו 58:90. דיוויד בלאט החליט לא להלביש למשחק את אנדריאה ז'יז'יץ'.

"לכל משחק יש את החיים שלו, אי אפשר לדעת בהכרח מה יהיה במשחק על פי משחק מלפני שישה שבועות", אמר המאמן דיוויד בלאט בתום האימון המסכם, "המשחקים מאוד חשובים עכשיו. אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום הטוב שלנו כקבוצה וזה דרבי ככה שזה כמובן משחק מעניין ופיקנטי. מקווים לשחק כדורסל טוב. במשחקים שנערכו בסיבוב הראשון והשני כאן ובהדר יוסף האולם היה מלא בקהל, ואני מקווה מאוד שככה זה יהיה גם במשחק".

סילבן לנדסברג ג'ו אינגלס דייויד בלו שחקני מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
עם כיפות על הראש. שחקני מכבי מתכוננים לדרבי/יוסי ציפקיס

גיא פניני ציין כי "אנחנו פותחים את הפלייאוף העליון, ואין דרך טובה יותר לפתוח אותו מאשר בדרבי. אנחנו מוכנים, היו לנו יומיים של אימונים טובים, ורוצים לנצח פה. יש להם קבוצה טובה שעושה עונה מצוינת, במשחק הקודם הם חסרו את רביב לימונד, שחוזר מחר, אבל נעשה את ההתאמות, ומאמין שנהיה מוכנים".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב בכדורסל עם הרב גלויברמן. יוסי ציפקיס
שחקני מכבי תל אביב עם הרב גלויברמן ומגילת אסתר/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב מגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים שהבטיחו לה את המקום בבית העליון. בהפועל מאושרים מעצם ההישג, אך ירצו להשיג ניצחונות גם מול הקבוצות הגדולות של הליגה, כפי שעשו בליגה הסדירה, ולשפר עמדות לקראת רבע גמר הפלייאוף. מי שיתלבש לראשונה למשחק הוא הגארד אנתוני מארשל, שעדיין לא נמצא בכושר משחק, אך המאמן ארז אדלשטיין החליט לתת לו את ההזדמנות על חשבונו של וינסנט קאונסיל. בהפועל מאוד לא אהבו שהמשחק נערך סמוך לדרבי הכדורגל שאותו מארחת הפועל תל אביב, אך למרות תלונות ופנייה לשרת הספורט, המשחק הוקדם רק בחצי שעה.

"ניצחנו אותם בתחילת הדרך, מאוד שמחנו אבל זה שייך להיסטוריה ובכדורסל אתה טוב בדיוק כמו במשחק האחרון שלך", אמר המאמן ארז אדלשטיין לקראת המשחק, "אנחנו שמחים מאוד להיות בבית העליון בעונה השנייה בליגת העל, זה עוד שלב של התפתחות של המועדון הזה. אנחנו שמחים ונהנים מהרגע, נתקדם לעבר כל אתגר שניצב בפנינו. אין לנו מה להתבייש בזה שאנחנו מגיעים לנוקיה, מכבי לא הפסידה כאן השנה חוץ מלבוראל".

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
גאה להגיע לנוקיה. אדלשטיין/ברני ארדוב

המספר הנוסף

13 - ניצחונות רצופים למכבי תל אביב, רצף הניצחונות הארוך ביותר של קבוצה העונה, ביחד עם הרצף של הפועל ירושלים שנעצר ביד אליהו בסיבוב השני.

58 - נקודות בלבד קלעה הפועל תל אביב בדרבי האחרון, מספר הנקודות הנמוך ביותר שקלעו האדומים העונה.

66 - נקודות בלבד קלעה מכבי תל אביב בדרבי הראשון של העונה, מספר הנקודות הנמוך ביותר שקלעו הצהובים העונה.

יעמוד למבחן: אנתוני מארשל. הגארד החדש של הפועל תל אביב יערוך את הופעת הבכורה שלו בדרבי, וינסה להוכיח שמקומו בסגל של האדומים ולא ביציע כפי שהיה עד עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully