וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: צמד לזלאטן, פ.ס.ז' עברה גם את סנט אטיין

החלוץ השבדי הרשית פעמיים (14, 41), והמוליכה שמרה על פער שמונה הנקודות בטופ. ניצחון גם למונאקו, 2:3 על ליון

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. AP
25 שערים העונה. לוהט. זלאטן/AP

המחזור ה-29 בליג 1 הצרפתית הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם שלושה משחקים. במשחק המרכזי האלופה והמוליכה פריס סן ז'רמן ניצחה 0:2 את הרביעית סנט אטיין, מצמד של זלאטן איברהימוביץ'. עוד קודם לכן, מונפלייה ובורדו נפרדו ב-1:1 ואילו מונאקו התבססה במקום השני עם 2:3 בחוץ על ליון.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. AP
זה כבר נהיה קל מדי/AP

פ.ס.ז' - סנט אטיין 0:2

עוד משחק, עוד ניצחון לפ.ס.ז' בפארק דה פראנס, הפעם על הרביעית בטבלה ערב המחזור. זלאטן איברהימוביץ' פתח את הערב עם שער יפה בדקה ה-14, בהזדמנות הראשונה שהיתה לפריזאים. זה היה השער ה-24 העונה של השבדי בליג 1. בדקה ה-41 אדינסון קבאני בישל לזלאטן את השני שלו במשחק וה-25 העונה. התוצאה נשמרה עד לסיום, והקבוצה מבירת צרפת שמרה על פער שמונה הנקודות בטופ של ליג 1. ב-40 משחקי הליגה האחרונים שלה, פ.ס.ז' הפסידה רק פעם אחת, ולא נראה שזה עומד להשתנות בקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ואלר ז'רמן שחקן מונאקו חוגג שער. AP
ואלר ז'רמן ומונאקו חגגו בליון/AP

ליון - מונאקו 3:2

ניצחון חוץ יקר לקבוצה מהנסיכות אחרי משחק מרתק. מונאקו מתבססת במקום השני, שמוביל היישר לשלב הבתים של ליגת האלופות. דימיטאר ברבאטוב כיכב. הבולגרי בישל את שני השערים הראשונים, לחלוץ ואלר ז'רמן בדקה החמישית ולחאמס רודריגס בדקה ה-27. אלא שליון לא אמרה נואש וג'ימי בריאן צימק עבור המארחת בדקה ה-32. שבע דקות בתוך המחצית הראשונה, ברבאטוב עבר ממבשל לכובש והעלה ל-1:3, לפני שבריאן צימק פעם נוספת, בדקה ה-79. ליון חיפשה את השוויון ולא מצאה והיא מאבדת גובה במאבק על הליגה האירופית.

מונפלייה - בורדו 1:1
למונפלייה: הילטון (34). לבורדו: הנריקה (24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully