וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני: "מהימים הגרועים בחיי". ג'רארד: "אנו מועמדים"

חלוץ יונייטד אחרי התבוסה מול ליברפול. מויס: "היה יום קשה". רוג'רס: "יכולנו לכבוש 6-5 שערים". ג'רארד: "שלטנו כל המשחק"

ויין רוני חלוץ מנצ'סטר יונייטד. AP
רוני והחבר'ה. הפנים אומרות הכול/AP

ליברפול סיפקה היום (ראשון) הצהרה בומבסטית עם 0:3 מוחץ על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד. המרסיסיידרס רחוקים רק ארבע נקודות מהמוליכה צ'לסי, ולהם משחק חסר. יונייטד ממשיכה לדעוך, עם השוואת שיא ההפסדים בעונת פרמיירליג - 9.

"זה סיוט", אמר ויין רוני בסיום, "זה אחד הימים הכי גרועים שהיו לי אי פעם". גם רוני רואה את ההיסטוריה השלילית לנגד עיניו, שבאה לידי ביטוי גם בנתון סטטיסטי מעניין: זו הפעם הראשונה בתולדות הפרמיירליג שבה שורקים ליונייטד יותר מפנדל ביתי אחד באותו משחק.

רוני ההמום הוסיף: "קשה לעכל את מה שקרה. צריך לתת לליברפול קרדיט, כי היא שיחקה טוב, אבל זה קשה לנו. אף אחד לא רוצה להפסיד, בטח לא בדרך כזו, בטח לא באצטדיון הביתי. זה לא נחמד. אחרי הפנדל הראשון כבר היה לנו קשה. הייתה לנו תוכנית משחק למחצית השנייה, אבל הפנדל השני הרס הכול. הפנדל השלישי, למרות שהוא הוחמץ, כבר היה גדול עלינו.

"רדפנו אחריהם בעשרה שחקנים ולא הצלחנו אפילו להחזיק את הכדור כדי לסיים את המשחק בלי לספוג שוב. לא ראיתי את הפנדלים בטלוויזיה, אבל מהמקום בו עמדתי במגרש, אני לא חושב שאנחנו יכולים להתלונן עליהם".

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey, GettyImages
עוד רגע קשה. וזה לא נגמר. מויס/GettyImages, Alex Livesey

המנג'ר המאוכזב דייויד מויס אמר: "האוהדים היו פנטסטיים. מגיע להם הקרדיט. אני מאוכזב שלא יכולנו להחזיר להם בתוצאה טובה היום. קשה לנתח משחק שהוכרע בפנדלים והחלטות נוספות, כמה מוצדקות וכמה לא. זה היה יום קשה עבורנו. במחצית, זה לא היה נראה רחוק. אבל 20 שניות לתוך המחצית השנייה כבר נכנסנו לבור שממנו לא יכולנו לצאת. ליברפול היו טובים מאיתנו. נילחם עד הסוף ונחכה לראות מה נעשה. יהיה קשה, אבל נראה מה אפשר לעשות".

ההפסד הזה של יונייטד הותיר אותם במרחק 14 נקודות מליברפול, ומרחק 11 נקודות מהמקום הרביעי. בשלב הזה בעונה שעברה, אגב, יונייטד הקדימה את ליברפול ב-29 נקודות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סטיבן ג'רארד שחקן ליברפול. Alex Livesey, GettyImages
""אין מה לומר עליו, זו יציבות. הוא מקצוען נהדר וקפטן מדהים עבורנו. הוא כל כך מפוקס וכל כך רגוע תחת לחץ". ג'רארד/GettyImages, Alex Livesey

מנג'ר ליברפול, ברנדן רוג'רס סיכם: "זו הייתה הופעה דומיננטית. האיכות שלנו היתה ברורה מהשנייה הראשונה. היינו אגרסיביים. הבקענו שלושה שערים ויכולנו לכבוש חמישה או שישה".

על סטיבן ג'רארד, שכבש שני שערים מפנדלים והחמיץ פנדל שלישי, אמר רוג'רס: "אין מה לומר עליו, זו יציבות. הוא מקצוען נהדר וקפטן מדהים עבורנו. הוא כל כך מפוקס וכל כך רגוע תחת לחץ. הוא החמיץ פנדל אחד ולא כבש שלושער, אבל היה מדהים היום".

על השלכות המשחק אמר המנג'ר: "אנחנו משתפרים. אנחנו יכולים לבוא לכל אצטדיון ולנצח. זו תוצאה נהדרת. עכשיו צריך להישאר רגועים ומפוקסים".

ברנדן רוג'רס גם ביקר את דייויד מויס, שלפני המשחק אמר שליברפול פייבוריטית למשחק: "בחיים לא הייתי אומר דבר כזה בליברפול, גם אם היינו במקום האחרון. אנפילד זה אנפילד". מויס הסביר ש"פשוט ציינתי שליברפול מעלינו בטבלה ומשחקת טוב, כך שכל אדם בר דעת היה אמור דבר זהה".

סטיבן ג'רארד אמר ש"אני חושב שהראינו היום שאנחנו מועמדים לגיטימיים לתואר, ואנחנו הולכים להילחם עד הסוף. אנחנו מלאי אמונה. אנחנו חייבים להאמין. לבוא לכאן ולשלוט מההתחלה עד הסוף זה נהדר, ואנחנו עדיין חוזרים הביתה מאוכזבים כי יכולנו לכבוש יותר. הלילה ניהנה מהניצחון הזה, אבל נהיה חייבים להמשיך".

0:3 מוחץ לליברפול על מנצ'סטר יונייטד

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

לואיס סוארס, ליברפול. Alex Livesey, GettyImages
לואיס סוארס, ליברפול/GettyImages, Alex Livesey
סטיבן ג'רארד, ליברפול. Alex Livesey, GettyImages
סטיבן ג'רארד, ליברפול/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully