וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג ניצחה 1:2 את נירנברג

הקבוצה של מירקו סלומקה צברה שלוש נקודות יקרות במאבקי ההישרדות בזכות שני שערים דרמטיים. פרנקפורט-פרייבורג 4:1

ז'אק זואה שחקן המבורג. Oliver Hardt, GettyImages
ניצחון חשוב להמבורג. ז'אק זואה/GettyImages, Oliver Hardt

המחזור ה-25 בבונדסליגה הסתיים היום (ראשון) עם שני משחקי תחתית לוהטים. בראשון מביניהם, המבורג השיגה שלוש נקודות ביתיות יקרות עם 1:2 על נירנברג. במשחק השני פרייבורג השיגה 1:4 גדול בחוץ על פרנקפורט.

המבורג - נירנברג 1:2

המארחת השתוותה לאורחת עם 23 נקודות וברחה מהמקום שמוביל למבחנים בסיום העונה ומהקו האדום בכלל, בזכות סיום דרמטי ביותר. בדקה ה-80, בעיטה של הקאן צ'להאנולו מחוץ לרחבה פגעה במגן וקיפצה מעל השוער. שש דקות לאחר מכן, המבורג הכפילה את היתרון. מייק פרנץ האומלל ניסה להרחיק ובעט לשערו הוא. בדקה ה-90 נירנברג קיבלה מעט תקווה כאשר יוסיפ דרמיץ' הסתדר עם ארבעה שחקני הגנה ובעט לרשת, אבל שם זה נגמר.

פרנקפורט - פרייבורג 4:1

ניצחון חוץ ענק לפרייבורג, שעלתה מעל הקו האדום ושלחה לשם את שטוטגרט. על הדרך, היא גם החזירה את פרנקפורט חזק מאוד לקרבות ההישרדות. בדקה ה-34 יוליאן שוסטר העלה את האורחים ליתרון עם מספרת יפה מתוך תיבת החמש. קארים גדה הכפיל את היתרון בדקה ה-54 עם בעיטה מתוך הרחבה לפינה. חמש דקות לאחר מכן, חוסלו החזיר את התקווה למארחת, כאשר הגיע מול השוער. הבעיטה הראשונה נהדפה ואת הריבאונד הוא כבש בנגיחה. אלא שהמילה האחרונה הייתה של פרייבורג. פליקס קלאוס נשלח לעומק בדקה ה-70 וירה לרשת וממש בדקה האחרונה גדה השלים צמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully