וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: עוד שער לדאבור, רק תיקו לליאז'

החלוץ הלוהט של גראסהופרס כבש שער חמישי העונה ב-2:4 על סיון. שער גם לארבייטמן בניצחון מונס, 90 דק' לנאתכו בדרבי

מונאס דאבור, גראסהופרס. blauwiis, אתר רשמי
פורח בגראסהופר. דאבור/אתר רשמי, blauwiis

רק בחודש ינואר עבר מונס דאבור ממכבי תל אביב לגראסהופרס והיום (ראשון) החלוץ הישראלי הלוהט כבש את שערו החמישי בקבוצתו החדשה. דאבור פתח בהרכב הקבוצה שהובילה 0:2 מבטיח בבית מול סיון בזכות צמד של שקלזן גאשי הקשר האלבני במחצית הראשונה, אבל ליאו איטאפרונה הברזילאי השווה עם צמד משלו במחצית השנייה (56 ו-61). חמש דקות בלבד החזיק מעמד השוויון עד ששוב הגיע הרגע של דאבור שהחזיר את היתרון לקבוצתו אחרי בישול של גאשי. הקשר השלים משחק גדול שלו עם שלושער בדקה ה-81 וקבע את תוצאת הסיום - 2:4 לגראסהופרס בסיום. זה היה שערו החמישי של דאבור עד כה כשלזכותו יש גם שני בישולים והוא בהחלט יכול להיות מרוצה מטבילת האש האירופית שלו עד כה. גראסהופרס עלתה למקום השני בליגה בעקבות הניצחון הזה והיא מפגרת בשתי נקודות בלבד אחרי באזל, לה יש משחק חסר.

מונאס דאבור, גראסהופרס. blauwiis, אתר רשמי
במכבי מתגעגעים? דאבור/אתר רשמי, blauwiis

יותר טוב בשוויץ

דאבור במכבי תל אביב

14 משחקים
8 הופעות בהרכב
707 דקות
4 שערים

0.28 שערים למשחק


***


דאבור בגראסהופרס

5 משחקים
4 הופעות בהרכב
404 דקות
5 שערים

1.0 שער למשחק

נתונים: דריבליסט

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
הקבוצה שלו ממשיכה ללכת אחורה. לוזון/GettyImages

אבי ריקן, הנציג השני שלנו בליגה השוויצרית שיחק גם הוא 90 דקות בהרכב קבוצתו ציריך, אך לא הצליח למנוע ממנה הפסד חוץ של 1:0 מול לוצרן. דימיטאר ראנגלוב, החלוץ הבולגרי ששיחק בעבר במכבי תל אביב כבש את שער הניצחון בדקה ה-33.

בליגה הבלגית נערך מחזור הסיום של העונה הסדירה ובמוקד עמד דרבי הישראלים שהסתיים ב-1:1 בין סטנדרד ליאז' של גיא לוזון וטל בן חיים לבוורן של חנן ממן ורמי גרשון. גרשון פתח ושיחק 90 דקות במדי בוורן המארחת. חנן ממן ישב על הספסל ונכנס כמחליף בדקה ה-78. בן חיים ישב על הספסל אך לא שותף. סטנדרד סיימה את העונה הסדירה בפסגה אך הפער בינה לבין ברוז' שניצחה צומק לארבע נקודות ואחרי הקיזוז יעמוד הפער על שתי נקודות בלבד. בוורן מנגד, חגגה את הנקודה הזו שהכניסה אותה לפלייאוף התחתון ומנעה ממנה כניסה למבחנים על הירידה.

* קלאב ברוז' השנייה של ליאור רפאלוב ניצחה בדרבי 0:2 את סרקל ברוז'. הקשר הישראלי פתח בהרכב המארחים אך הוחלף בדקה ה-46 על ידי ניקולאס קאסטיז'ו. תומאס מונייר כבש צמד למנצחים (53 ו-90).

* שלומי ארבייטמן פתח בהרכבה של מונס וכבש שער ב-2:3 נגד לובן במפגש בין שתי סוגרות הטבלה. החלוץ הישראלי הפך פיגור ליתרון 1:2 בדקה ה-28 אבל קארל גרהארץ השווה בדקה ה-80. בדקה ה-90 כבש טים מאטיוס את שער הניצחון בפנדל, מה שלא הספיק לקבוצתו כדי לצאת מהמקום האחרון. יובל שפונגין לא נכלל בסגל.

* ביברס נאתכו חווה דרבי ראשון עם פאוק סלוניקי ושיחק 90 דקות ב-1:1 של קבוצתו בחוץ מול אריס. נאתכו כבר שיחק בדרבים הלוהטים של תל אביב, אבל הדרבי של סלוניקי היה חם ואלים במיוחד. אנדראס טאטוס העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-23 אך לפני סיום המחצית המשחק הזה התלהט מאוד ומהומה פרצה בין שני הצדדים. איקונומופולוס השווה לפאוק עם שער עצמי אומלל, אבל ארגיס קאצ'ה האלבני הורחק בדקה השישית של תוספת הזמן למחצית. בדקה ה-88 הורחק גם דויד אגנסו חלוצה של אריס בצהוב שני ושתי הקבוצות סיימו את המפגש החם הזה בעשרה שחקנים, כמיטב המסורת של הדרבי של סלוניקי.

קשר פאוק סלוניקי ביברס נאתכו. GettyImages
90 דקות בדרבי הסוער. נאתכו/GettyImages

* טוטו תמוז נכנס לעניינים בפטרולול פלוישטי ושיחק 90 דקות ב-1:1 הביתי מול אסטרה ג'ורג'יו בקרב הצמרת בין השנייה לשלישית. ג'יין אלקנט כבש שער עצמי (43) והעלה את אסטרה ליתרון אבל סטפן הובאן השווה קבע שוויון דרמטי עם שער בתוספת הזמן והשאיר את פטרולול במרחק של שלוש נקודות מאסטרה במקום השלישי.

* דודו ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-40 ב-0:1 של אלקורקון בחוץ מול נומנסיה, אך הורחק בדקה ה-78. החלוץ הישראלי נכנס במקום כובש שער הניצחון אוסקר פלאנו שמתח שריר, אבל 12 דקות לסיום ראה כרטיס צהוב שני וסיים את המשחק מוקדם מהצפוי.

* דודו אוואט ותומר חמד נותרו על הספסל ב-0:2 הביתי והמרשים של מאיורקה על טנריפה. הקבוצה מפלמה, שכבר נפלה לאזור המסוכן, קפצה למרכז הטבלה בליגה השנייה הצפופה בספרד, שם מספר נקודות בלבד מפרידות בין המקום שמוביל לפלייאוף לזה שמוביל לליגה השלישית.

* בן שהר פתח בהרכבה של ארמיניה בילפלד אך הוחלף בדקה ה-57 בהפסד 1:0 בחוץ מול סנדהאוזן. ניקי אדלר כבש את שער הניצחון בדקה ה-33.

* גיא אסולין לא היה בסגל של הרקולס, שסיימה ב-1:1 בחוץ מול אייבר, מוליכת הליגה השנייה בספרד. הרקולס, שמנסה לברוח מהתחתית, השיגה נקודה יקרה.

* עידן ויצמן שיחק 90 דקות בניצחון באקו 0:2 על ירבאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully