וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמירן שקלים: "העונה הזאת ממש לא נגמרה"

16.3.2014 / 10:05

מגן אשדוד חגג שער בכורה: "מאושר להבקיע, זה היה משחק חשוב מאוד". דוידוב, בלו וסולארי צפויים להישאר בעונה הבאה

one

מ.ס.אשדוד הצליחה לקטוע אמש (שבת) רצף של שלושה הפסדי ליגה, כשסיימה בתיקו 1:1 וחילצה נקודת חוץ נגד הפועל עכו. אשדוד מרוחקת 11 נקודות מהקו האדום, כך שחרב הירידה אינה מונחת על צווארה ובמועדון מצפים שהצעירים שישולבו בהרכב במשחקי הפלייאוף התחתון, יצדיקו את האשראי שהם מקבלים וישיגו תוצאות על המגרש.

"אני מאושר להבקיע ומאושר עוד יותר שעשינו תוצאה טובה", אמר המגן עמירן שקלים שכבש את שערו הראשון במדי אשדוד. "היה לנו חשוב לא להפסיד את המשחק הזה. זה היה משחק חשוב מאוד עבורנו". שקלים התייחס למצב הקבוצה לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון ואמר: "יש לנו פער משמעותי מהקבוצות שבסכנת הירידה, אבל אנחנו עושים את ההכנות הטובות ביותר לקראת משחקים וזה התבטא גם על המגרש כשהשחקנים נלחמו על כל כדור. העונה הזאת ממש לא נגמרה. ברור שאם נבטיח את ההישארות הלחץ יירד אבל צריך להגיע לשם קודם וגם אז העונה לא תיגמר מבחינתנו".


בתוך כך במועדון כבר מתחילים בתכנונים לקראת העונה הבאה, כאשר הכוונה היא בין היתר לבצע ריענון במצבת הזרים של הקבוצה. אלכסנדר דוידוב, ירו בלו וגם דויד סולארי שמחלים מקרע ברצועה הצולבת בברכו, צפויים להישאר גם בעונה הבאה, כאשר מעמדו של יא יא פטי התערער וכלל לא בטוח שהוא יישאר. מי שצפוי לעזוב כמעט בוודאות הוא המגן ג'ואון אושאניווה שמחזיק במספר הצעות מקבוצות בחו"ל, וכפי שפורסם בוואלה! ספורט הביע בפני חבריו לקבוצה את חוסר שביעות רצונו להישאר עונה נוספת.

עמירן שקלים שחקן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
מברוק. שקלים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully