וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסמעיל ריאן: "ננוח ונבוא עם יותר אש אחרי הפגרה"

16.3.2014 / 10:03

בהפועל עכו דרוכים לקראת המשך העונה, הקשר: "סבלנו מחוסר מזל". חרזי ונעים עודדו את השחקנים: "מרוצים מהמחויבות"

one

הפועל עכו ירדה אתמול (שבת) מאוכזבת אחרי ה-1:1 מול מ.ס. אשדוד שמשאיר אותה בקלחת התחתית ומגביר את המתח לקראת המחזורים האחרונים בעונה. נכון לעכשיו עכו מקדימה את שתי האחרונות, בני יהודה ורמת השרון, בשבע נקודות בלבד, כאשר ניצחון של רמת השרון הערב על מכבי חיפה יגביר עוד יותר את הלחץ. איסמעיל ריאן נגח את שער השוויון אחרי שער יתרון של עמירן שקלים.

גילי ורמוט הפועל תל אביב מול איסמעיל ריאן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
"הייתי מעדיף לוותר על השער כדי שהקבוצה תנצח". ריאן, מימין/אדריאן הרבשטיין

בסיום המשחק ניגשו המאמן יובל נעים והמנהל המקצועי אלון חרזי אל השחקנים בחדר ההלבשה, עודדו אותם, ואמרו שלמרות שהתוצאה מאכזבת, הם שמחים מהמחויבות והיכולת. "כנראה שהמאבקים יהיו עד הסוף ואם מישהו חשב שאנחנו כבר נשארנו בליגה, הוא טעה", אמרו שחקנים בקבוצה. "אין לנו ברירה אלא להילחם עד הסוף".

בשלב הזה בהפועל עכו לא עסוקים במינוי מאמן לעונה הבאה או במשאים ומתנים עם שחקנים, כאשר הדיונים בנושאים הללו צפויים להתחיל בקרוב לאחר שעכו תבטיח עונה נוספת בליגה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
בשלב הזה לא עסוקים בעתידו. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

איסמעיל ריאן, שהגיע כמושאל ממכבי חיפה וממשיך לספק את הסחורה עם השער החשוב שכבש, אמר בסיום: "אנחנו מאוכזבים. שיחקנו טוב במיוחד במחצית השנייה. השחקנים התאבדו על המגרש. ננוח עכשיו ונתכונן לתחילת הפלייאוף. סבלנו קצת מחוסר מזל מול השער. מחכה לנו סדרת משחקים וכל שחקן צריך לתת מעצמו יותר מ-100 אחוז. אנחנו צריכים לבוא מחויבים לפלייאוף".

על הפגרה אמר הקשר: "זה טוב שיש פגרה. ננוח קצת ונבוא מפוקסים ויותר אש לקראת המשחקים. אנחנו לא מסתכלים על שאר הקבוצות, אלא צריכים להתעסק בעצמנו. אנחנו צריכים לבוא מחויבים, ואם נשחק טוב, נישאר בליגה. באופן אישי זה כיף להבקיע שערים ולהיות טוב, אבל יותר חשוב לי שהקבוצה תנצח. הייתי מעדיף לוותר על השער כדי שהקבוצה תנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully