וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "בעבר היינו מפסידים משחקים כאלה"

מאמן הפועל עכו מעודד מה-1:1 מול אשדוד: "מאמין שנישאר בליגה". גיל פישל: "לא הצלחנו לנצל מצבים כמו בשבוע שעבר"

one
מאמן הפועל עכו יובל נעים. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו יוצאים בהרגשה של אכזבה כי המשחק היה חשוב מאוד וציפיתי שנתעלה וננצח אותו". יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו ומ.ס. אשדוד נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 שמשרת יותר את הקבוצה של ניר קלינגר ומשאירה את עכו של יובל נעים קרובה למאבקי התחתית. עמירן שקלים כבש את השער הראשון בדקה ה-57 בניגוד גמור למהלך המשחק, אבל ארבע דקות לאחר מכן איסמעיל ריאן נגח את השוויון והשאיר לעכו נקודה כשהיא בפער של שבע נקודות על פני בני יהודה ורמת השרון שסוגרות את הטבלה.

בריאן חרסיסיץ' הפועל תל אביב מול איסמעיל ריאן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
סידר לעכו נקודה. איסמעיל ריאן, משמאל/אדריאן הרבשטיין

"אני לא מרוצה מהיכולת", הודה יובל נעים בסיום. "אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב. קשה להפועל עכו לשחק מול קבוצה שמסתגרת ויוצאת להתקפות מתפרצות. מול קבוצות שבאות לשחק כדורגל נראנו הרבה יותר טוב העונה, ואנחנו צריכים להשתפר. המשחק היום היה כמו משחק פלייאוף כי אשדוד הרגישו שאם הם מפסידים, הם יכולים להסתבך. אני מקווה שנצליח לשרוד כמו בשנה שעברה".

נעים התייחס גם להגרלת המשחקים בפלייאוף, ואמר: "משחקי הבית של הקבוצה לא מבטיחים שום דבר. אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב. שיחקנו נגד קבוצה ששינתה את סגנון המשחק שלה. הם שיחקו היום יותר הגנתי ויצאו הרבה למתפרצות וזה הקשה עלינו במחצית הראשונה להגיע למצבים. במחצית השנייה יצרנו הרבה מצבים בשביל לנצח וחבל שקיבלנו את השער. כשאתה מקבל שער, הרבה יותר קשה לך. טוב שהשוונו כי בעבר היינו מפסידים משחקים כאלה. אנחנו יוצאים בהרגשה של אכזבה כי המשחק היה חשוב מאוד וציפיתי שנתעלה וננצח אותו. חשבנו שזה יהיה הרבה יותר קל, אבל זה הולך ונהיה יותר קשה".

על המשך העונה אמר המאמן: "אנחנו צריכים להירגע מהלחץ של התקופה האחרונה. לא הולך להיות קל באף משחק. זה מה שנגזר עלינו. אם היו אומרים להרבה אנשים שזה יהיה המצב שלנו בסוף העונה הסדירה, כולם היו קונים את זה. ברור שרצינו להיות עם עוד שתיים או שלוש נקודות בשלב הזה, אבל זו לא תוכנית לפי בקשתך ויש גם קבוצות אחרות שמתמודדות. אנחנו נתאמן בצורה טובה ונגיע לפלייאוף ביכולת יותר טובה. אנחנו צריכים לדעת לנצח משחקים, מה שאנחנו לא עושים לאחרונה. בפלייאוף הזה הרבה קבוצות מסובכות בתחתית והכול הולך להיות צמוד. אני מאמין אנחנו נישאר בליגה".

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. קובי אליהו
"מבחינת אמוציות, המשחק היה חשוב לשתי הקבוצות"/קובי אליהו

גיל פישל, שניהל את המשחק של אשדוד בהיעדרו של ניר קלינגר המורחק, אמר בסיום: "מבחינת אמוציות, המשחק היה חשוב לשתי הקבוצות. אנחנו בדיוק נכנסים לפלייאוף התחתון והשחקנים השקיעו היום ונתנו את הכול ולכן מגיע להם כל הכבוד. ניצול המצבים שלנו לא היה כמו שבוע שעבר, אך גם ניצול המצבים של היריבה לא היה כמו בשבוע שעבר וזה הסתיים ב-1:1. אנחנו לא קבוצת חוץ חזקה. ברגע שמגיעים למשחק חוץ קשה בעכו על שש נקודות, אם אתה לא יכול לנצח אותו, לפחות אל תפסיד אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully