וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: רוג'ר פדרר ונובאק דג'וקוביץ' עלו לגמר

המפגש ה-33 בין השניים יהווה קרב קלאסי בגמר: השוויצרי הביס את דולגופולוב והמשיך ברצף, דג'וקוביץ' הצליח לגבור על איזנר

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. Mark J. Terrill, AP
בלתי ניתן לעצירה. פדרר/AP, Mark J. Terrill

רוג'ר פדרר ונובאק דג'וקוביץ' העפילו הלילה (שבת) לגמר טורניר אינדיאן וולס (סך פרסים 5.24 מיליון דולר), ויספקו מחר (ראשון, 23:00, ספורט1) לחובבי הטניס קרב נהדר במפגש ה-33 בין שניים מהטניסאים הגדולים בדורנו.

פדרר ינסה לזכות מחר בפעם החמישית בטורניר אחרי שגבר היום (שבת) בחצי הגמר על אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני 3:6, 1:6 אחרי 61 דקות בלבד. השוויצרי השלים שבוע נהדר, כשלא הפסיד מערכה, ויקווה להמשיך במומנטום גם בגמר.

דגוקוביץ' עבד קצת יותר קשה בחצי הגמר, אחרי שניצח 5:7, 7:6, (2), 1:6 את ג'ון איזנר (13 בעולם). האמריקאי איבד לאורך הטורניר רק פעמיים את ההגשה ב-48 משחקוני הגשה, אבל במערכה השלישית איבד גם את הסרבים וגם את המומנטום, ולא הצליח לשחזר את ההישג מלפני שנתיים, שגם אז גבר על נולה בחצי הגמר באינדיאן וולס.

הטניסאי האוקראיני אלכסנדר דולגופולוב. Mark J. Terrill, AP
יופי של טורניר. דולגופולוב/AP, Mark J. Terrill

כאמור, ראשון להעפיל לחצי הגמר היה פדרר. במצב של 2:3 במערכה הראשונה, פדרר, המדורג 8 בעולם, זכה בחמישה משחקונים רצופים כדי לעלות ליתרון מערכה ו-0:2 במערכה השנייה. הוא המשיך במומנטום מול דולגופולוב, המדורג 31 בעולם, שהיה בכושר נהדר עד למפגש מול פדרר, וגבר בדרך על טניסאים כמו רפאל נדאל, מילוש ראוניץ' ופביו פוניני.

פדרר העפיל לגמר הטורניר מסבב המאסטרס 1000 אחרי שהשיג ניצחון 11 ברציפות, והוא המשיך בכושרו המצוין: כזכור, השוויצרי זכה בטורניר דובאי, התואר ה-78 שלו בקריירה, אחרי שניצח את נובאק דג'וקוביץ' בחצי הגמר ואת תומאס ברדיך בגמר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נובאק דג'וקוביץ'. Mark J. Terrill, AP
לא יציב, אבל ווינר. נולה/AP, Mark J. Terrill

בחצי הגמר השני, דג'וקוביץ' חזר משני בורות לא פשוטים בדרך לניצחון על איזנר. במערכה הראשונה דג'וקוביץ' כבר פיגר 5:4 ו-40:0, אבל הצליח להתאושש, לחזור ולרשום קאמבק מרשים כדי לנצח את המערכה הראשונה 5:7. במערכה השנייה דג'וקוביץ' השיג שבירה במשחקון ה-11 וכבר הגיש לניצחון במשחק, אבל הפסיד את המשחקון על האפס ונשבר בדרך לשובר שוויון. בטיי ברייק דג'וקוביץ' כבר נראה עצבני וחסר ריכוז, ואיפשר לאמריקאי לעלות ליתרון 1:6, ולנצח 2:7 ולכפות מערכה מכרעת.

ואז, כשנולה נראה שבור, המומנטום היה לצדו של איזנר, שנהנה מתמיכת הקהל וצבר ביטחון, אבל כאן דג'וקוביץ' התעלה כדי לנצח 1:6 במערכה האחרונה עם שתי שבירות מרשימות.

זה יהיה המפגש הרביעי של פדרר ודג'וקוביץ' במשחקי גמר בטורנירי מאסטרס, כשהמאזן עד עתה עומד על 1:2 לזכות פדרר. המאזן הכולל ביניהם עומד על 15:17 לטובת פדרר. הניצחון האחרון של פדרר על נולה בדובאי הגיע אחרי שלושה הפסדים רצופים מול הסרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully