וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טיבי עשוי לשחק, גרסיה וייני בהרכב

15.3.2014 / 22:24

ההגנה של הצהובים מתייצבת לקראת הדרבי: גרסיה וייני החלימו לחלוטין, טיבי ערך אימון מלא. זיו, בן הרוש או מרבאל יפתחו

שחקני מכבי תל אביב ערכו היום (שבת) אימון נוסף לקראת הדרבי התל אביבי, שיערך ביום שני בבלומפילד. אחר כך הם התפנו לצפות ביריבה לצמרת הפועל באר שבע מפסידה להפועל רעננה. המשמעות היא שהצהובים יגיעו לדרבי ביתרון של ארבע נקודות, כאשר ניצחון שלהם נגד האדומים בעוד יומיים, יגדיל את הפער לשבע נקודות וגם יקבע שבמחזור הראשון של הפלייאוף יערך דרבי נוסף, אותו יארחו הצהובים.

הצוות המקצועי קיבל היום בשורה מעודדת, לאחר שהבלם איתן טיבי שנעדר מהמשחק האחרון נגד בית"ר ירושלים בעקבות מתיחה במפשעה, הצליח להשלים היום אימון מלא והוא עשוי ליטול חלק בדרבי. במועדון החליטו בכל מקרה לערוך לטיבי מבחן כשירות ביום ראשון וגם ביום המשחק בשני ורק אם יעבור אותם בהצלחה הוא ישחק. בצוות המקצועי לא רוצים לסכן את בריאותו של טיבי, גם במחיר השארתו מחוץ לסגל במשחק נוסף.

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ערך אימון מלא. איתן טיבי/יוסי ציפקיס

מי שכן צפויים לפתוח בהרכב הם קרלוס גרסיה ושרן ייני, שלא שיחקו במשחק הקודם וכעת החלימו לחלוטין מפציעותיהם. השניים יפתחו בחלק האחורי, כאשר גם יואב זיו צפוי לפתוח לצידם. עומרי בן הרוש ורמי מרבאל נמצאים בתמונת ההרכב, אם כי יתכן שרק אחד מהם יפתח בסופו של דבר.

לאחר שכל הכרטיסים לדרבי אזלו בתוך שעות אחדות, נפתח 'שוק שחור' בו מספסרים בכרטיסים למשחק. ברשתות החברתיות ובאתרים השונים נמכרים הכרטיסים במחירים שנעים בין 400 ל-700 שקל. שחקני הקבוצה ביקרו בסוף השבוע את החלוץ ברק יצחקי, שנותח בהצלחה בברכו ביום חמישי. יצחקי צפוי להתחיל בקרוב את הליך השיקום, בתקווה להיות כשיר לפתיחת העונה הבאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully