וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל שוב נשלח לליגת הפיתוח

הרכז הישראלי שב לטקסס לג'נדס, בשורותיה העמיד ממוצעים של 9.3 נק' ו-6.3 אס' למשחק, וישחק כבר בין שבת לראשון

גל מקל דאלאס מאבריקס. AP
ימשיך להוריד חלודה. מקל/AP

בפעם השניה העונה, נשלח גל מקל מדאלאס לקבוצת הבת של המאבריקס מליגת הפיתוח של ה-NBA, טקסס לג'נדס. הרכז הישראלי שחזר מפציעה ישחק כבר הלילה (בין שבת לראשון) במדי הלג'נדס שיפגשו את טולסה, קבוצת הבת של אוקלהומה סיטי ת'אנדר. מקל שיחק שלושה משחקים בליגת הפיתוח בשבוע שעבר, במהלכם העמיד ממוצעים של 9.3 נקודות למשחק בצירוף 6.3 אסיסטים לערב, לפני ששב להתאמן עם דאלאס.

בשבוע שעבר, כשהישראלי נשלח להחלים מהפציעה בליגת הפיתוח, הוא נשמע מעודד למדי ואמר: "מספר משחקים עם הלג'נדס יהיו טובים מאוד בשבילי, קודם כל לראות שהכל בסדר עם הברך וכמובן גם לחזור לכושר משחק. המטרה העיקרית שלי כרגע היא לחזור לחדות במשחקים עם הלג?נדס ומיד אחר כך לחזור לקבוצה, להילחם על דקות משחק ולעזור לקבוצה במאבקים על מקום בפלייאוף. אני מאוד שמח לחזור לפעילות מלאה אחרי הפציעה , אני מרגיש טוב ומאוד רעב לחזור. השיקום לקח קצת יותר זמן ממה שחשבתי אבל במקרים כאלה חייבים סבלנות".

במקביל למקל, יעשה שיין לארקין את הדרך ההפוכה ויצטרף למאבריקס. הרכז הרוקי הנוסף של דאלאס הרים מאוד במשחק האחרון של הלג'נדס, עם 22 נקודות ו-11 אסיסטים, ובסך הכל, הממוצעים שלו העונה בדי-ליג עומדים על 15.3 נקודות ו-8.3 אסיסטים למשחק.

צפו בביצועיו של מקל במשחקו הראשון בדי-ליג

ובתקציר המשחק השני שלו

ובשלישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully