וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "לא הגיע לנו יותר ממה שהוצאנו"

15.3.2014 / 19:10

חלוץ באר שבע השלים עם ההפסד לרעננה, והוסיף: "לא מסתכלים על מכבי, רק על עצמנו". קורצקי: "הרבה זמן שזה הגיע לנו"

שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה מאוכזב. יוסי ציפקיס
לאן עכשיו? ברדה/יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע הפסידה הערב (שבת) 1:0 להפועל רעננה, וביום שני היא עלולה לראות את הפסגה מתרחקת ממנה מרחק שבע נקודות, בהנחה שמכבי תל אביב תצליח לנצח את הפועל בדרבי. הקבוצה של אלישע לוי שוב נראתה לא טוב ובניגוד לשבוע שעבר הפעם גם נענשה על כך, כששער בודד של סער בנבנישתי (59) הספיק לרעננה להתרחק מהקו האדום. בסופו של דבר, כל קבוצה הולכת לפלייאוף משלה - באר שבע לעליון, רעננה לתחתון - וכל קבוצה, כך זה נראה, תגיע לשם במצב רוח הפוך.

"מה לעשות שהיום רעננה הייתה טובה יותר. שיחקנו חלש, בחצי הראשון כמעט לא הגענו להזדמנות ובחצי השני זה היה מעט מדי ומאוחר מדי", אמר אלישע לוי בסיום. "אין לנו תירוצים, שיחקנו חלש, אבל זה יכול לקרות וכולנו בני אדם. נחפש נקודות במקום אחר. אנחנו לא מחכים למעידה של מכבי תל אביב. המטרה שלנו הייתה ועודנה לנצח בכל משחק, וזה לא קל. צריך להתייחס למשחק עצמו, אנחנו נדאג לשפר במשחקים הבאים את היכולת ולהגיע ליותר הזדמנויות. באר שבע עושה ריצה מטורפת, ואני מקווה שבפלייאוף נצליח לצבור נקודות באותו קצב. זה לא יהיה קל, אבל אנחנו נמשיך עד הסוף. כל קבוצה מתקשה נגד צפיפות, ניסינו לשחק מסודר, ואחרי שספגנו עברנו למערך שבו כל הכלים ההתקפיים שלנו היו על המגרש, אבל לא הצלחנו לכבוש".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
"כל קבוצה מתקשה נגד צפיפות". אלישע לוי/יוסי ציפקיס

אליניב ברדה הוסיף: "אף הפסד הוא לא בתוכניות אף פעם. זה חלק מהכדורגל. לא שיחקנו טוב היום ואני חושב שלא הגיע לנו יותר ממה שהוצאנו פה. המשחק הזה כבר נגמר ומאחורינו. ננסה להשתפר ולבוא לפלייאוף אחרי שנתקן את הליקויים. אף אחד אצלנו לא חשב שזה יהיה משחק קל, אני לא זוכר שמתחילת העונה היה לנו משחק אחד קל".

ברדה נשאל האם במקרה של ניצחון צהוב בדרבי, מאבק האליפות נגמר מבחינת באר שבע, והשיב: "אנחנו ננסה לעשות הכל בשביל הפועל באר שבע עד סוף העונה ואנחנו לא מסתכלים על אף אחד, אלא על עצמנו בלבד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מהומה בין שחקני הפועל באר שבע, הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
המהומה שפרצה בין שחקני שתי הקבוצות/יוסי ציפקיס

המאמן המנצח מנחם קורצקי, שהפך לראשון העונה שלא מפסיד ולא סופג מהפועל באר שבע, סיכם: "אני לא רוצה להישמע קלישאתי, אבל הרבה זמן אנחנו משחקים טוב. אחרי הגול כולם התפרקו, זה הגיע לנו, הרבה זמן שזה הגיע לנו. אנחנו צריכים להישאר בליגה. רמת השרון נשארה אשתקד בליגה והעונה נותנת עונה מצוינת, המטרה שלנו היא די דומה". על כובש השער שלו, סער בנבנישתי, אמר המאמן: "לא הייתה לנו בעיה בהתקפה, יש לנו בעיה בהבקעת שערים, אנחנו מגיעים להרבה מצבים. סער שחקן טוב ושחקן צעיר, הוא ישחק עוד הרבה העונה. עשינו עונה סבירה עד עכשיו ואני מקווה שהיא תסתיים בצורה יותר טובה".

סער בנבנישתי עצמו חגג: "אני מאוד שמח שהבקעתי ובעיקר שהקבוצה ניצחה. אני בטוח שיהיה קשה להישאר בליגה, אבל אני משוכנע שנישאר".

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי. יוסי ציפקיס
הרבה לחץ השתחרר. קורצקי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully