וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בן שבת גרם לפנדל, אולימפיאקוס חגגה אליפות

הישראלי היה אחראי לפנדל גבולי בהפסד פנתראקיקוס 2:0 לאולימפיאקוס שזכתה בתואר ביוון. הפסד לקובי מויאל בדרבי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עוד הפסד. משה אוחיון/מערכת וואלה, צילום מסך

כמה ימים לפני שתתארח אצל מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד לאחד המשחקים הגדולים בתולדותיה, אולימפיאקוס היוונית התאוששה מההפסדים לפנאתינייקוס ופאוק סלוניקי וחגגה הערב (שבת) אליפות מספר 41 עם ניצחון 0:2 על פנתראקיקוס, בשורותיה השלים עשהאל בן שבת 90 דקות וגרם לפנדל שנוי במחלוקת בתוספת הזמן עם ספק-עבירה על ג'ואל קמפבל. נלסון ואלדס הפרגוואי כבש בדקה ה-35 והספרדי דויד פוסטר חתם עם הפנדל שנתן את האות לחגיגות האליפות במחזור ה-29, כשאולימפיאקוס עם 18 נקודות יתרון בפסגה וכשנותרו חמישה מחזורים לתום העונה.

* קובי מויאל פתח בהרכבה של שריף טירספול והוחלף בדקה ה-55, בהפסד הביתי המפתיע 2:1 בדרבי למדורגת שנייה טירספול. היה זה הפסדה השני בלבד של שריף העונה, כשהפער שלה בפסגה צומק לשמונה נקודות.

* משה אוחיון ורוברטו קולאוטי השלימו היום 90 דקות בהרכבה של אנורתוזיס פמגוסטה, שהפסידה בחוץ 2:0 לאריס לימסול מהתחתית, במסגרת המחזור ה-25 בליגה הקפריסאית. עמית בן שושן ישב על הספסל ולא שותף, אנורתוזיס נותרה במקום השישי וצפויה להיות בכל זאת בפלייאוף העליון.

* ציון צמח נכנס כמחליף בדקה ה-63 וסייע לפראלימני לבצע מהפך בדרך לניצחון ביתי 1:2 על קוקליון. למרות הניצחון, פראלימני נותרה מתחת לקו האדום בליגה הקפריסאית עם 18 נקודות.

* חיים מגרלשווילי ישב על הספסל של א.א.ק לרנקה ולא שותף ב-0:6 המוחץ של קבוצתו על אלקי לרנקה האחרונה. חסן אבו זייד הפצוע לא נכלל בסגל.

* גל שיש נכנס כמחליף בדקה ה-26, בניצחונה של גל שיש 0:1 בחוץ על קרפטי לבוב במסגרת המחזור ה-21 בליגה האוקראינית. היה זה משחקה הראשון של וולין מאז דצמבר, כשהליגה האוקראינית חזרה לפעילות אחרי המהומות בקייב.

* יוסי בניון ישב על הספסל ולא שותף בניצחונה של ק.פ.ר 0:3 על יאוביל. ק.פ.ר במקום השלישי עם 66 נקודות אחרי 36 מחזורים בליגת המשנה באנגליה.

* דן מורי ישב על הספסל ולא שותף בהפסדה של ויטסה 2:1 בבית לפ.ס.וו איינדהובן. ויטסה שנייה בליגה ההולנדית עם 52 נקודות אחרי 28 משחקים, פ.ס.וו צמודה אליה עם 50.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully